Feedback
I.D.: 58429456

Servicii de dezvoltare aplicaţii software, echipamente (tehnică de calcul), aparatură, birotică si licente software

Data publicarii
02.07.21 Exista 1.007.879 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212600-5 30213100-6 30232150-0 31154000-0 32420000-3 48000000-8 48820000-2 72212332-5 85312320-8
Termenul limita pentru depunere:
10.08.21
Pretul estimativ:
1.426.279,62 RON - 1.426.279,62 RON
Documente participare:
  1. Anexa 4 - Factori de evaluare iunie.docx
  2. ANEXA 5 - Formular Propunere Tehnica.docx
  3. Anexa nr 1-Organigrama.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului constă în achiziţionarea de servicii de dezvoltare aplicaţii software, echipamente (tehnică de calcul), aparatură birotică şi licenţe software, în cadrul proiectului "Mecanisme si instrumente implementate la nivelul S1MB pentru fundamentarea deciziilor si planificarii strategice pe termen lung,", Cod SMIS 128335, respectiv: 1. Servicii de dezvoltare aplicatie software pentru managementul documentelor...
Obiectul contractului constă în achiziţionarea de servicii de dezvoltare aplicaţii software, echipamente (tehnică de calcul), aparatură birotică şi licenţe software, în cadrul proiectului "Mecanisme si instrumente implementate la nivelul S1MB pentru fundamentarea deciziilor si planificarii strategice pe termen lung,", Cod SMIS 128335, respectiv: 1. Servicii de dezvoltare aplicatie software pentru managementul documentelor 2. Servicii de consultanta pentru elaborarea procedurilor 3. Furnizare echipamente 4. Furnizare pachete software 5. Servicii de dezvoltare aplicatie software Planul anual al achizitiilor publice (PAAP) Scopul final al acestui contract este implementarea proceselor/fluxurilor de lucru digitalizate conform solicitarilor din prezenta documentatie tehnica în soluţia informatică care va fi dezvoltata si livrata conform cerintelor din caietul de sarcini. Proiectul propune ca printr-o analiza obiectiva a institutiei si definirea/ proiectarea unei solutii IT adaptate la nevoile si cerintele unei administratii publice moderne, sa vina in sprijinul institutiei prin eficientizarea activitatii interne, reducerea birocratiei si fluxurilor de aprobare documente, diminuarea duratei de livrare a serviciilor publice catre cetateni, respectiv mediul de afaceri.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de dezvoltare aplicaţii software, echipamente (tehnică de calcul), aparatură, birotică si licente software  
Servicii de dezvoltare şi implementare platformă de management educational in cadrul proiectului START - Sistem inovativ integrat pentru tranziţia studenţilor către piaţa muncii POCU 2017-2020  
Achizitia unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ şi controlului parlamentar - Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul (DRP), în cadrul proiectului "Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului" – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539  
Implementarea unui sistem informatic destinat gestiunii informaţiilor şi fluxurilor de lucru din cadrul Fondului de garantare a asiguraţilor 19.09.22
Sistemul Naţional Integrat de Introducere şi Actualizare a Informaţiilor legate de Evidenţa Persoanelor 08.05.19
Servicii de dezvoltare şi implementare aplicaţie software registru unic electronic al serviciilor de asistenţă socială E-SAS1 17.05.22
Servicii dezvoltare aplicaţie informatică - platforma on line, echipamente FEDR, licenţe software în cadrul proiectului Primărie fără hârtie II – Digitalizarea DGASPC Sector 6 prin soluţie informatica inovativa ca măsură de simplificare administrativa si de optimizare a furnizării serviciilor de asistentă sociala pentru cetăţeni 06.12.22
Servicii de dezvoltare şi implementare aplicaţie software registru unic electronic al serviciilor de asistenţă socială E-SAS1  
Servicii de dezvoltare si implementare "la cheie" a Sistemului Informatic Integrat - Platformă Integrată, in cadrul proiectului "Primărie Fără Hârtie şi Implicarea Cetăţenilor în Planificarea Strategică a Sectorului 6"  
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA).