Contractul presupune achizitionarea serviciilor de dezvoltare a unei soluţii GIS în cadrul proiectului "Suceava UrbanGIS - Digitalizarea serviciilor partajate în Municipiul Suceava", cod SIPOCA 1238/cod SMIS 155184
Obiectul achizitiei consta in :
1.Servicii IT de dezvoltare aplicaţie, configurare baze de date in format GIS:
• Configurare platformă GIS (modul urbanism)
• Configurare şi implementare baze de date (d...
Contractul presupune achizitionarea serviciilor de dezvoltare a unei soluţii GIS în cadrul proiectului "Suceava UrbanGIS - Digitalizarea serviciilor partajate în Municipiul Suceava", cod SIPOCA 1238/cod SMIS 155184
Obiectul achizitiei consta in :
1.Servicii IT de dezvoltare aplicaţie, configurare baze de date in format GIS:
• Configurare platformă GIS (modul urbanism)
• Configurare şi implementare baze de date (date geospaţiale de bază)
• Digitizare şi preluare PUG, RLU
• Intretinere aplicatii informatice (suport tehnic, mentenanta, garantie sistem web GIS)
• Servicii de training utilizatori aplicaţie GIS
2 . Mijloace fixe, echipamentele de calcul şi echipamentele periferice de calcul:
• Server GIS – 1 buc.,
• Server baza de date + virtualizare – 1 buc.,
• Echipament backup date – 1 buc.
• Imprimantă multifuncţională A3 – 1 buc.
• Plotter A0 – 1 buc.
• Video proiector – 1 buc.
• Ecan proiecţie – 1 buc.
3. Active necorporale (licenţe şi software GIS):
• Licenţa Server GIS
• Licenţă Desktop GIS,
• Sistem de operare si licenţe de bază pentru server GIS si server baze de date,
• Software pentru echipament backup date
Solicitarile de clarificari sau informaţiile suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea "Solicitare de clarificari / intrebari /" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea "Lista clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului / invitatiei de participare, conform ar. 161, alin. 1 din Legea nr. 98 / 2016, cu modificarile si completarile ulterioare.
Autoritatea Contractanta stabileste doua termene limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari / informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza:
- cu 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor pentru solicitarile de clarificari formulate incepand cu data publicarii anuntului de participare in SEAP si pana la 25 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor
- cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor pentru solicitarile de clarificari depuse cu 15 de zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.