Proiectul ”Optimizarea performanţei sistemelor interne manageriale” se implementează în baza contractului nr. 59 din 14.02.2018, în cadrul Programului Operaţional Capacitate Administrativă, Axa Prioritară 2 - Administraţie publica şi sistem judiciar accesibile şi transparente, Operaţiunea - Introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în con...
Proiectul ”Optimizarea performanţei sistemelor interne manageriale” se implementează în baza contractului nr. 59 din 14.02.2018, în cadrul Programului Operaţional Capacitate Administrativă, Axa Prioritară 2 - Administraţie publica şi sistem judiciar accesibile şi transparente, Operaţiunea - Introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanţă cu SCAP.
Contractul de finanţare nr. 59 din 14.02.2018 a fost semnat între Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă şi Judeţul Gorj, în calitate de Beneficiar.
Prin proiectul OPSIM se urmăreşte participarea activă a pers. din Unitatea de implementare a politicilor în domeniul calităţii, la procesul de implem. a instrumentelor de management al calităţii (ISO 9001:2015 şi CAF), la nivelul Consiliului Judeţean Gorj şi instituţiilor publice subordonate, cu sprijinul serviciilor de consultanţă ce urmează a fi contractate. Prin aceasta, angajaţii acestor entităţi îşi vor dezv. abilităţile şi cunoştinţele necesare aplicării instrumentelor specifice de calitate.
Dezvolt. abilităţilor a 55 participanţi din cadrul Consiliului Judeţean Gorj şi instituţiilor publice subordonate: Muzeul Judeţean Gorj „Alexandru Ştefulescu”, Biblioteca Judeţeană ”Christian Tell”, Şcoala Populară de Artă Târgu Jiu, Direcţia Comunitară Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Gorj, va viza teme specifice necesare atingerii obiectivului general al proiectului, şi anume: Cadrului comun de autoevaluare a modului de funcţionare a instituţiilor publice – CAF, Standardul de calitate ISO 9001:2015, sistemul de control intern/managerial.
Aceste intervenţii sunt absolut necesare pentru a îmbunătăţi performanţa internă, pentru a spori motivarea angajaţilor să dezv. o administraţie publică transparentă şi eficientă, capabilă să susţină dezv. economică.
Obiectivul gen. al proiectului vizează optimizarea şi eficientizarea proceselor orientate către cetăţeni, în concordanţă cu Strategia pentru Consolidarea Administraţiei Publice, prin intr. sist. comune de calitate şi performanţă, în cadrul Consiliului Judeţean Gorj şi a 4 instituţii subordonate.
- Ob. specific 1 - Implem. unui sistem unitar de management al calităţii şi performanţei la nivelul Consiliului Judeţean Gorj şi a 4 instituţii subordonate
- Ob. specific 2 - Dezv. abilităţilor unui număr de 55 participanţi din cadrul C.J.G. şi 4 instituţii publice subord. în domeniile: implementării sistemelor de management al calităţii (CAF, ISO), control managerial intern.
Se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 10 zile, termen precizat si in Fisa de date la sectiunea I.3. În cazul in care se vor solicita clarificari in termenul precizat mai sus, A.C. va raspunde la aceste solicitari cu 6 zile înainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor.