Feedback
I.D.: 99396202

Servicii de dezvoltare şi/sau upgradare aplicaţii aparţinând Sistemului Informatic Integrat al Direcţiei Fiscale Braşov

Data publicarii
02.07.24 Exista 145.479 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72000000-5
Pretul estimativ:
720.000,00 RON - 720.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă doreşte ȋncheierea unui acord cadru, pe durata de maxim 24 luni, pentru achiziţia de: « Servicii de dezvoltare şi/sau upgradare aplicaţii aparţinând Sistemului Informatic Integrat al Direcţiei Fiscale Braşov ». Caietul de sarcini face parte integrantă din documentaţia de atribuire şi constituie ansamblul cerinţelor pe baza cărora se elaborează propunerea tehnică, de către operatorul economic abilita...
Autoritatea contractantă doreşte ȋncheierea unui acord cadru, pe durata de maxim 24 luni, pentru achiziţia de: « Servicii de dezvoltare şi/sau upgradare aplicaţii aparţinând Sistemului Informatic Integrat al Direcţiei Fiscale Braşov ». Caietul de sarcini face parte integrantă din documentaţia de atribuire şi constituie ansamblul cerinţelor pe baza cărora se elaborează propunerea tehnică, de către operatorul economic abilitat din punct de vedere legal să ofere aceste dezvoltări software la cerere.I. SPECIFICAŢII TEHNICE: conform Caiet de sarcini1 CANTITATEA TOTALĂ A ACORDULUI CADRU: -număr de ore lucrătoare estimate per serviciu de dezvoltare, în funcţie de analizăTip serviciu1.Servicii de analiza, proiectare, dezvoltare, extindere si implementare in sistemul informatic a functionalitatilor noi -Efort Minim: 1950 ore-Efort Maxim: 2810 ore-Efort minim - cel mai mic contract subs.: 195 ore-Efort maxim - cel mai mare contract subs.: 1014 ore2.Servicii de instruirea personalului responsabil cu administrarea sistemului -Efort Minim: 50 ore-Efort Maxim.: 70 ore-Efort minim - cel mai mic contract subs: 5 ore-Efort maxim - cel mai mare contract subs: 26 ore3.Servicii de asistenta tehnica in vederea utilizarii sistemului inf. cu functionalitati noi -Efort Minim: 500 ore-Efort Maxim: 720 ore-Efort minim - cel mai mic contract: 50 ore-Efort maxim - cel mai mare contract: 260 oreTOTAL:-Efort Minim: 2500 ore-Efort Maxim: 3600 ore-Efort minim - cel mai mic contract: 250 ore-Efort maxim - cel mai mare contract: 1300 oreII. SITUAŢIA EXISTENTĂ: Aplicaţiile informatice achiziţionate de-a lungul timpului de către Direcţia Fiscală Braşov, de la operatorul economic SC Industrial Software SRL, sunt destinate gestionării eficiente a obligaţiilor fiscale datorate de contribuabilii Municipiului Braşov, a plăţii impozitelor şi taxelor locale (la sediu sau on-line), a managementului documentelor în mod unitar, al ahivării electronice a documentelor, a gestionării contabile şi a gestionării resurselor umane, optimizării colaborării cu alte instituţii publice, precum şi integrarea unor module cu alte sisteme informatice.Aplicaţiile informatice achiziţionate sunt: SIMTAX, SICO, SICO PS, SICO – Investiţii Achiziţii, INFOCET, Arhiva Electronică, PORTAL (www.dfbv.ro), Bussiness Inteligence, aplicaţie SelfService, aplicaţie SelfTax, unelte software (tool-uri) destinate integrǎrii între aplicaţiile informatice sau exportului/ importului de date, pentru asigurarea interoperabilitǎţii cu diverse baze de date ale unor instituţii publice cu care Direcţia Fiscalǎ Braşov are încheiate protocoale. In acest sens, precizăm că Direcţia Fiscală Braşov nu deţine codul sursă pentru aplicaţiile dezvoltate de către SC Industrial Software Srl şi nu este în măsură să asigure vizualizarea acestuia de către potenţialii ofertanţi şi nici să-l pună ulterior la dispoziţia prestatorului. Direcţia Fiscală Braşov deţine numai dreptul neexclusiv, netransferabil şi perpetuu de a utiliza aplicaţiile achiziţionate. In cuprinsul propunerii tehnice ofertanţii trebuie să declare expres că au avut în vedere informaţiile prevăzute mai sus şi că serviciile de dezvoltare şi suport pentru sistemul informatic integrat INDSOFT vor fi prestate cu respectarea în totalitate a prevederilor legale în materia proprietăţii intelectuale, fără a fi afectate în vreun fel drepturile producătorului sau ale unor terţe părţi.III. CERINŢE PENTRU SERVICIILE DE DEZVOLTARE ŞI/SAU UPGRADARE ALE SISTEMULUI INFORMATIC INTEGRATIn formularea ofertei tehnice se vor regăsi integral şi obligatoriu toate elementele componente ale Caietului de Sarcini, Ofertantul introducand în ofertă asumarea integrală a tuturor capitolelor existente. Ofertantul-Prestator ce va dezvolta funcţionalităţi software la cerere, va specifica tariful orar, în lei, pentru realizarea fiecărei solicitari a achizitoruluiIV SPECIFICAŢII TEHNICE ASUPRA SERVICIILOR DE DEZVOLTARE ŞI/SAU UPGRADARE ALE SISTEMULUI INFORMATIC INTEGRAT - conform Caiet sarciniIn funcţie de necesităţile apărute pe durata desfăşurării acordului cadru, se solicită ofertarea de:a)Servicii de actualizări, dezvoltări la cerere de funcţionalităţi noi / integrări noi, pentru sistemul informatic integrat;b)Servicii de dezvoltare şi/sau upgradare cu module noi ale sistemului informatic integrat;Pentru soluţiile informatice mai sus menţionate, se vor acoperi următoarele cerinţe:1.Optimizarea modulelor sistemului informatic integrat, în vederea creşterii nivelului de performanţă, ca urmare a creşterii complexitatii sistemului.2.Integrarea software cu alte aplicatii informatice utilizate în cadrul institutiei si/sau cu ale altor instituţii publice unde există încheiate protocoale3.Import/ Export de date pentru asigurarea interoperabilitǎţii cu diverse baze de date interne şi/sau externe4.Punctual, Ofertantul - Prestator de servicii de dezvoltare şi/sau upgradare al aplicatiilor software, va trebui să asigure, pe baza de comandă, în funcţie de solicitările instituţiei, într-un număr estimativ de ore, servicii software specifice la cerere, care vor fi comandate în baza numărului maxim de ore prevăzute în acordul cadru, cu respectarea fluxului descris mai jos:a)Servicii de analiză, proiectare, dezvoltare, extindere şi implementare în sistemul informatic al noilor funcţionalităţib)Servicii de instruirea personalului responsabil cu administrarea sistemuluic)Servicii de asistenţă tehnică în vederea utilizării sistemului informatic cu noile functionalităţi şi/sau module5.Cerinţele generale şi specifice menţionate privesc toate componentele sistemului informatic integrat existent în cadrul Direcţiei Fiscale Braşov, 6.Cerintele concrete privind serviciile necesar a fi realizate, vor fi detaliate în cadrul contractelor subsecvente ce vor fi încheiate în cadrul Acordului Cadru.7.In relaţia cu autoritatea contractantă, se va desemna o persoană responsabilă cu îndeplinirea viitorului acord cadru
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu