Feedback
I.D.: 104946259

Servicii de dezinsectie si servicii de deratizare pentru DRDP Cluj, SDN 1-8, ACI-uri

Data publicarii
03.10.24
Coduri CPV
90921000-9 90923000-3
Termenul limita pentru depunere:
14.10.24
Pretul estimativ:
82.179,74 RON - 82.179,74 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1227756.pdf
  2. Caiet de sarcini_deratizare_signed.pdf
  3. Instructiuni_deratizare_signed.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se doreste prestarea de servicii de dezinsectie, respectiv servicii de deratizare. Perioada de desfasurare a contractului este de 12 luni de la data semnarii contractului, cu posibilitatea prelungirii acestuia. Se va asigura dezinsectia si deratizarea pentru toate locatiile DRDP Central, SDN 1-7 si Autostrada A3 in baza unei comenzi pentru fiecare locatie in parte. (...) Informatii suplimentare privind dreptul de modificar...
Se doreste prestarea de servicii de dezinsectie, respectiv servicii de deratizare. Perioada de desfasurare a contractului este de 12 luni de la data semnarii contractului, cu posibilitatea prelungirii acestuia. Se va asigura dezinsectia si deratizarea pentru toate locatiile DRDP Central, SDN 1-7 si Autostrada A3 in baza unei comenzi pentru fiecare locatie in parte. (...) Informatii suplimentare privind dreptul de modificare a contractului si clauzele de revizuire in conformitate cu prevederile legale se gasesc in propunerea de Contractul atasate la Documentatia de atribuire Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala. Clauze de revizuire cf. art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele modificări ce pot interveni în derularea acordului-cadru/contractului sunt urmatoarele: a) Partile contractante: Din punctul de vedere al schimbarii denumirii, al statutului, al actionariatului, al formei societatii, care nu atrag crearea unei persoane juridice noi, al schimbarii sediului; b) Optimizari / suplimentari ale produselor ce fac obiectul contractului: In cazul aparitiei pe piata a unor produse noi (de ultima generatie) care inlocuiesc produsele ofertate; c) Durata contractului: In eventualitatea neconsumarii intregii cantitati contractate / valorii contractului Contractul poate fi modificat in conditiile prevazute de art.221 lit.(1) lit. e si f din Legea nr.98/2016. A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si competarile ulterioare, termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare este cu cel putin 4 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. *Orice solicitare de clarificari transmisa dupa data mentionata la punctul A) se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu