Avand in vedere contextul epidemiologic actual determinat de raspandirea infectiei cu noul coronavirus (SARS-Cov-2), DGRFP Iasi intentioneaza sa achizitioneze in perioada urmatoare, servicii de dezinfectie pentru suprafetele si microaeroflora incaperilor si a spatiilor interioare, in care isi desfasoara activitatea personalul DGRFP Iasi si al structurilor subordonate.Suprafetele pe care se vor aplica serviciile de dezinfec...
Avand in vedere contextul epidemiologic actual determinat de raspandirea infectiei cu noul coronavirus (SARS-Cov-2), DGRFP Iasi intentioneaza sa achizitioneze in perioada urmatoare, servicii de dezinfectie pentru suprafetele si microaeroflora incaperilor si a spatiilor interioare, in care isi desfasoara activitatea personalul DGRFP Iasi si al structurilor subordonate.Suprafetele pe care se vor aplica serviciile de dezinfectie sunt prezentate in caietul de sarcini, dupa cum umeaza:
LOTUL 1.
Servicii de dezinfectie la sediile Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Iaşi, situate în judeţul Iaşi - 8 sedii - suprafata totala de 16.809 mp
LOTUL 2.
Servicii de dezinfectie la sediile Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Iaşi, situate în judeţul Bacău - 8 sedii - suprafata totala de 10.752 mp
LOTUL 3.
Servicii de dezinfectie la sediile Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Iaşi, situate în judeţul Botoşani - 6 sedii - suprafata totala de 9.376 mp
LOTUL 4.
Servicii de dezinfectie la sediile Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Iaşi, situate în judeţul Neamţ- 5 sedii - suprafata totala de 10.280 mp
LOTUL 5.
Servicii de dezinfectie la sediile Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Iaşi, situate în judeţul Suceava- 9 sedii - suprafata totala de 10.800 mp
LOTUL 6.
Servicii de dezinfectie la sediile Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Iaşi, situate în judeţul Vaslui - 6 sedii - suprafata totala de 12.339 mp
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit la sectiunea I.3), conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare.