I. Servicii deservirea echipamentului frigorific EFES 1. Obiectul contractului: Frigiderele si Instalatiile de turnare a berii 2. Serviciile prestate: 2.1 Frigidere – reparatia si inlaturarea tuturor defectiunilor depistate / aparute 2.2 Instalatii de turnare a berii: 2.2.1 Municipiul Chisinau – montarea & demontarea de la client retail, reparatia curenta si capitala a tuturor defectiunilor depistate / aparute 2.2.2...
I. Servicii deservirea echipamentului frigorific EFES 1. Obiectul contractului: Frigiderele si Instalatiile de turnare a berii 2. Serviciile prestate: 2.1 Frigidere – reparatia si inlaturarea tuturor defectiunilor depistate / aparute 2.2 Instalatii de turnare a berii: 2.2.1 Municipiul Chisinau – montarea & demontarea de la client retail, reparatia curenta si capitala a tuturor defectiunilor depistate / aparute 2.2.2 Regiune – reparatia defectiunilor de racire depistate / aparute; schimb & repararea pieselor de la Dezinfectorii distribuitorilor/outsource regionali (robinet, reductor, robinetul KEG) 3. Plata: se achita lunar in baza lucrarilor de reparatie acumulate conform actelor de efectuare a lucrarilor pe perioada prestabilita / lunara. 4. Tipul lucrarilor: anexate / agreate prealabil 5. Termenii generali de inlaturare a defectiunilor din momentul plasarii cererii de reparatie, cu exceptia zilei de Duminica si Sarbatorilor oficiale: 5.1 Chisinau: 36 ore Frigidere / 24 ore pu Instalatii de turnare a berii 5.2 Regiune: 72 ore (sezon) / 120 ore (off-season) 6. Cererile de reparatie – sunt plasate de lucratorii Efes in Sistema, care pot fi vizualizate online si preluate/procesate instantaneu 7. Prelucrarea cererilor de reparatie: Prestatorul va indeplini pentru fiecare cerere 2 cimpuri in Sistema Efes: Nr. actului de efectuare a lucrarilor si Data efectuarii acesteia 8. Lunar va fi generat registrul cererilor de reparatie cu verificarea automata a termenilor indicati 9. Confirmarea actelor de efectuare a lucrarilor – semnatura clientului retail + stampila / semnatura reprezentantului echipei de vinzari SR/TL/SM/Reprezentant Cooling Equipment 10. Echipa de vinzari (Sales Reps & Team Leader) va informa neregulile depistate cu privire la: 10.1 Neefectuarea lucrarilor de reparatie in termenii stabiliti conform cererilor transmise 10.2 Efectuarea lucrarilor necalitative 10.3 Aparitia aceeaşi defectiuni in perioada de garantie a lucrarilor dupa inlaturarea acesteia de catre Prestator 11. Cerinte catre Prestator: 11.1 Efectuarea calitativa a lucrarilor de diagnostica, evaluare si reparatie, fara a fi necesar de repetat / dublat aceleasi lucrari 11.2 Aparitia unor lucrari specifice nestipulate in contract – acestea pot fi evaluate, acceptate si achitate de comun acord prin intermediul “lucrarilor de lacatus” in baza orelor/timpului necesar efectuarii acestor lucrari specifice. In cazul repetarii frecvente a acestora, preferabil de inclus in contract prin intermediul unei anexe aditionale 11.3 Echipamentul nu corespunde cererii de reparatie – in actul de predare a lucrarilor efectuate trebuie de indicat expres necorespunderea numarului de serie / modelul echipamentului frigorific (propriu, barcod lipsa, alte) cu aprobarea prealabila a persoanei decizionala 11.4 Pregatirea echipamentului frigorific (instalatie turnare bere) – este necesar 1 zi din momentul instiintarii 11.5 A oferi garantie lucrarilor efectuate / prestate de minimum 2 luni, iar in cazul aparitiei aceeaşi defectiuni in perioada de garantie a lucrarilor de reparatie – inlaturarea din cont propriu 11.6 In cazul existentei mai multor cereri de reparatie la acelasi punct de vinzare sau in aceeasi cladire, plata pu deplasarea specialistului va fi considerata doar 1 data (p-u 1 cerere), iar respectivele acte de efectuare a lucrarilor sa fie prezentate in aceeasi zi 11.7 Efectuarea incarcarii sau suplinirii Freon-ului cu cintarirea acestuia prin intermediul echipamentului specializat, cantitatea fiind indicata in actul de efectuare a lucrarilor. De asemenea, de utilizat echipament specializat pentru pompare, stocare si folosirea repetata a acestuia 11.8 Sa nu efectueze lucrari de reparatie fara existenta cererilor de reparatie 11.9 Sa efectueze lucrari de reparatie cu piese noi si reconditionate / reparate 11.10 Utilizare pieselor reparate / reconditionate – in actele de predare a lucrarilor trebuie sa fie indicate utilizarea acestora, pentru ca la aparitia unor lucrari repetate la aceleasi echipament cu simptome similare sa fie luate in considerare 11.11 In punctele de vinzari specialistul Prestatorului sa intrebe/afle de la persoana responsabila de defectiunile aparute la echipamentul frigorific al EFES (conform cererii), iar la finalizare sa informeze despre lucrarile efectuate in momentul semnarii actului 11.12 In actele de efectuare a lucrarilor sa fie indicata cantitatea de Glicol utlizata p-u incarcarea instalatiilor Frozen, iar apoi sa fie indicate in factura spre achitare 12. Responsabilitatile Efes: 12.1 Deplasarile mesterului repetate din vina Beneficiarului/Efes – deplasarile aditionale sunt achitate in urmatoarele cazuri: lipsa piese de schimb, clientul retail nu este gata/disponobil/agreat pentru efectuarea lucrarilor; este indicat gresit tipul de lucrare (ex: al altei companii de service) 12.2 Lipsa definitiva a pieselor de schimb specifice – echipamentul frigorific trebuie returnat de la client. In urma constatarii acesteia va fi achitata deplasarea mesterului (+ lucrarea de diagnoza dupa caz) 12.3 Lucrarile la client cu Freon – in cazul repetarii a aceeasi defectiuni de 2 ori intr-o perioada scurta (1-2 luni), la aparitia ulterioare a aceeasi probleme frigiderul trebuie retras de la client. Echipametul frigorific trebuie returnat imediat ce se depisteaza intrarea umezelei in sistema de racier