Proiectul "Management administrativ performant şi orientat către cetăţeni la nivelul UAT - Judeţul Suceava" se derulează în cadrul Programului Operaţional Capacitate Administrativă, Axa prioritară 2 – Administraţie publică şi sistem judiciar accesibile şi transparente, Obiectivul specific 2.1: Introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în ...
Proiectul "Management administrativ performant şi orientat către cetăţeni la nivelul UAT - Judeţul Suceava" se derulează în cadrul Programului Operaţional Capacitate Administrativă, Axa prioritară 2 – Administraţie publică şi sistem judiciar accesibile şi transparente, Obiectivul specific 2.1: Introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanţă cu SCAP, Cererea de proiecte POCA/661/2/1 (CP13/2019 pentru regiunile mai puţin dezvoltate) - Fundamentarea deciziilor, planificare strategică şi măsuri de simplificare pentru cetăţeni la nivelul administraţiei publice locale din regiunile mai puţin dezvoltate şi are ca scop consolidarea capacităţii administrative la nivelul UAT - Judeţul Suceava, în vederea realizării obiectivelor de dezvoltare a judeţului Suceava, în concordanţă cu limitele strategice europene, naţionale şi regionale şi crearea de măsuri de simplificare pentru cetăţeni în concordanţă cu SCAP.
Scopul achiziţionării serviciului este:
- realizarea unei platforme integrate de tip back-office care va dezvolta soluţii integrate pentru capturarea şi arhivarea electronică a documentelor. Platforma de Arhivă electronică va fi interconectată cu sistemul de management al documentelor existent la nivelul instituţiei, putând fi consultată sau putând fi create copii ale documentelor printr-o simplă căutare, reducându-se şi din această perspectivă timpul necesar pentru soluţionarea cererilor;
- digitizarea arhivei prin scanarea documentelor, indexarea/extragerea datelor relevante şi organizarea acestora pentru acces automat în baza de date;
- retro-digitalizarea unor documente din arhiva instituţiei, respectiv crearea unei arhive de copii digitale ale documentelor tradiţionale existente în arhiva instituţiei care prezintă valoare operaţională;
- instruirea, evaluarea/testarea şi certificarea competenţelor/cunoştinţelor dobândite pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Suceava, în ceea ce priveşte utilizarea soluţiilor informatice implementate.
Valoarea totală estimată a contractului de achiziţie publică de servicii de realizare a unei platforme informatice de tip back-office în vederea simplificării procedurilor administrative şi reducerii birocraţiei pentru cetăţeni, în cadrul proiectului "Management administrativ performant şi orientat către cetăţeni la nivelul UAT - Judeţul Suceava", cod SMIS 135768, implementat în cadrul Programului Operaţional Capacitate Administrativă , Axa prioritară 2 – Administraţie publică şi sistem judiciar accesibile şi transparente, Obiectivul specific 2.1: Introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanţă cu SCAP, Cererea de proiecte POCA/661/2/1 (CP13/2019 pentru regiunile mai puţin dezvoltate) - Fundamentarea deciziilor, planificare strategică şi măsuri de simplificare pentru cetăţeni la nivelul administraţiei publice locale din regiunile mai puţin dezvoltate, este de 460.800 lei fără TVA.
Valoarea totală estimată a serviciilor este defalcată după cum urmează:
1. Realizarea unei platforme integrate pentru arhivare electronică – valoare estimată 292.800 lei, fără TVA, din care:
1) servicii IT pentru implementarea de funcţionalităţi specifice şi de integrare aplicaţii arhivare electronică – valoare estimată 96.000 lei, fără TVA;
2) pachet de echipamente hardware – valoare estimată 67.200 lei, fără TVA;
- 1 scaner pentru scanare rapida – valoare estimată 26.400 lei fără TVA/buc.
- 1 imprimantă cod de bare – valoare estimată 2.400 lei fără TVA/buc.
- 1 server scanare ce include sistemul de operare şi licenţele necesare funcţionării în parametrii – valoare estimată 38.400 lei fără TVA/buc.
3) pachet de licenţe folosite pentru arhivarea electronică – valoare estimată 129.600 lei, fără TVA
- 1 licenţă aplicaţie arhivare electronică perpetuă, compatibilă tuturor sistemelor de operare – valoare estimată 96.000 lei fără TVA/buc.
- 1 licenţă pentru scanare perpetuă, compatibilă tuturor sistemelor de operare – valoare estimată 33.600 lei fără TVA/buc.
2. Constituirea unei arhive electronice retro digitalizate – valoare estimată 144.000 lei, fără TVA.
3. Instruirea, evaluarea/testarea şi certificarea competenţelor/cunoştinţelor dobândite pentru 40 persoane din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Suceava (4 persoane din cadrul compartimentului IT – administratori ai platformei informatice şi 36 de persoane din cadrul celorlalte departamente – în ceea ce priveşte utilizarea soluţiilor informatice implementate, respectiv a platformei integrate pentru capturarea şi arhivarea documentelor) – valoare estimată 24.000 lei, fără TVA.
Valorile ofertate în propunerea financiară nu vor depăşi valorile estimate pe fiecare etapă/serviciu/pachet.
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare oricând în perioada cuprinsă între data publicării anunţului de participare simplificat şi cel mult 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici cu 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.