Servicii de de proiectare, expertiză tehnică şi asistenţă tehnică Aferente lucrărilor rămase de executat la obiectivul de investiţii “Construire Spitalul Municipal Bacău“, dupa cum urmeaza :
ETAPA I:
• Elaborare Documentatia pentru obtinerea avizelor/acordurilor, prevazute in CU 674/29.09.2017;
• Elaborare Documentatia necesara obtinerii Autorizatiei de construire (DTAC);
• Elaborare Expertiza tehnica conform punctului 3.2 ...
Servicii de de proiectare, expertiză tehnică şi asistenţă tehnică Aferente lucrărilor rămase de executat la obiectivul de investiţii “Construire Spitalul Municipal Bacău“, dupa cum urmeaza :
ETAPA I:
• Elaborare Documentatia pentru obtinerea avizelor/acordurilor, prevazute in CU 674/29.09.2017;
• Elaborare Documentatia necesara obtinerii Autorizatiei de construire (DTAC);
• Elaborare Expertiza tehnica conform punctului 3.2 din Indrumatorul privind “cazurile particulare de expertiza tehnica a cladirilor la cerinta fundamentala – rezistenta si stabilitate” – indicativ C254-2017, ca urmare a propunerilor de reconfigurare interioara si necesitatea executiei instalatiei de desfumare ;
• Elaborare Documentatia, faza PTh pentru lucrarile ramase de executat, va cuprinde, fara a se limita la: i) lucrarile solicitate prin expertiza tehnica elaborata de catre IPCT (remedieri si lucrari noi), ii) lucrari de constructii, instalatii, procurare echipamente tehnologice, dotari stabilite in corelare cu noua structura functionala propusa a SMB, iii) lucrarile de amenajare a drumului de acces catre curtea de serviciu, tinand seama de suprafetele de teren aditionate la suprafata initiala de teren, v) dotari necesare punerii in functiune a obiectivului din categoria : MOBILIER ZONE RECEPTIE si ASTEPTARE PACIENTI, MOBILIER PERSONAL, ADMINISTRATIV si SALA CONFERINTE, etc;
• Elaborare Documentatia pentru obtinerea certificatului de urbanism, avizelor si acordurilor, documentatia tehnica pentru autorizarea executarii lucrarilor organizare de santier ( DTOE) si proiectul tehnic de executie a lucrarilor aferente organizarii de santier ;
ETAPA II: elaborare Documentatia de licitatie;
ETAPA III: Elaborare Documentatia “ As-built”, dupa finalizarea executiei obiectivului ;
ETAPA IV: Asigurarea asistentei tehnice din parte proiectantului, pe durata executiei lucrarilor, pana la terminarea lucrarilor;
Pretul contractului ramane ferm si nerevizuibil pe o perioada de 24 luni pentru etapele I,II, III si partial etapa IV, respectiv pentru toate serviciile ce se vor presta in primele 24 de luni de contract. Serviciile prestate dupa aceasta perioada pot face obiectul ajustarii de pret in conformitate cu art. 221 din Legea nr. 98/2016, coroborat cu prevederile art. 164, alin.(8) din HG 395 / 2016 si prevederile art. 20 - Modificarea preţului din prezentul contract.