Obiectul acordului-cadru îl constituie prestarea de servicii de mentenanţă preventivă şi exploatare pentru instalaţiile mecanice, HVAC, sanitare, electrice, de balizaj, de curenţi slabi şi de securitate, lifturi şi scară rulantă din cadrul Aeroportului Internaţional Braşov Ghimbav, aşa cum sunt ele definite în cadrul documentaţiei de atribuire.
Având în vedere caracteristicile, condiţiile şi cerinţele generale pentru asigu...
Obiectul acordului-cadru îl constituie prestarea de servicii de mentenanţă preventivă şi exploatare pentru instalaţiile mecanice, HVAC, sanitare, electrice, de balizaj, de curenţi slabi şi de securitate, lifturi şi scară rulantă din cadrul Aeroportului Internaţional Braşov Ghimbav, aşa cum sunt ele definite în cadrul documentaţiei de atribuire.
Având în vedere caracteristicile, condiţiile şi cerinţele generale pentru asigurarea desfăşurării activităţii pe aeroport, atât cea operaţională cât şi cea administrativă, în condiţii de siguranţă şi securitate, prevăzute în cadrul reglementărilor aeronautice naţionale şi internaţionale aplicabile, este necesară funcţionarea tuturor instalaţiilor şi sistemele mecanice, HVAC, sanitare, electrice, de balizaj, de curenţi slabi şi de securitate, lifturi şi scară rulantă, în parametri optimi. Pentru funcţionarea acestora în parametri optimi, este necesară efectuarea mentenanţei în conformitate cu prevederile procedurilor si instrucţiunilor de aviaţie civilă aplicabile, a manualelor/fişelor tehnice şi recomandărilor producătorilor, atât a mentenanţei preventive, cât şi a exploatării.
Prestatorul se angajează să răspundă oricăror norme, normative, directive şi instrucţiuni adoptate pe perioada de derulare a contractului de către Achizitor, la nivel de ramură sau la nivel naţional relevante pentru activitatea de mentenanţă preventivă şi exploatare pentru acest tip de obiectiv.
Descrierea serviciilor este disponibilă în secţiunea Caietul de sarcini din cadrul documentaţiei de atribuire.
*Notă:
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de: 19 zile.
Entitatea contractantă va răspunde în mod clar, complet şi fără ambiguităţi tuturor solicitărilor de clarificări prin publicarea răspunsului consolidat în Secţiunea "Listă clarificări, notificări şi decizii" aferentă anunţului de participare, cu 11 zile înainte de termenul limită stabilit în anunţul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor, stabilit în Secţiunea IV.2.2. "Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare" din anunţul de participare, cu condiţia transmiterii solicitării de clarificări în timp util.