Serviciile de curatenie ce fac obiectul acordului-cadru, vor fi prestate in urmatoarele locatii:
• Sediul OCPI Ilfov din Bucuresti, Şos. Kiseleff nr.34, Sector 1, in care se vor presta servicii de curatenie in spatiile interioare (birouri, sali sedinta, holuri, scari, grupuri sanitare etc.) si spatii exterioare (alei, spatii verzi, parcari);
• Spatiul pentru depozitarea arhivei ce apartine OCPI Ilfov, situat in Comuna Chiaj...
Serviciile de curatenie ce fac obiectul acordului-cadru, vor fi prestate in urmatoarele locatii:
• Sediul OCPI Ilfov din Bucuresti, Şos. Kiseleff nr.34, Sector 1, in care se vor presta servicii de curatenie in spatiile interioare (birouri, sali sedinta, holuri, scari, grupuri sanitare etc.) si spatii exterioare (alei, spatii verzi, parcari);
• Spatiul pentru depozitarea arhivei ce apartine OCPI Ilfov, situat in Comuna Chiajna, jud. Ilfov, in care se vor presta servicii de curatenie in spatiile interioare (hala depozit, birouri, grupuri sanitare);
• Biroul de Relatii cu publicul ce apartine OCPI Ilfov, situat in Comuna Cornetu, jud. Ilfov, in care se vor presta servicii de curatenie in spatiile interioare (birou, grup sanitar)
Valoarea/cantitatea minima estimata a acordului-cadru este de 16 293.91 lei fara TVA/1 luna.
Valoarea/cantitatea maxima estimata a acordului-cadru este de 391 053.92 lei fara TVA/24 de luni;
Valoarea/cantitatea celui mai mic contract subsecvent este de 16 293.91 fara TVA/1 luna;
Valoarea/cantitatea celui mai mare contract subsecvent este de 179 233.01 fara TVA/11 luni.
In conformitate cu prevederile art. 221 din Legea nr. 98/2016 si art. 165 din HG nr. 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea contractanta poate opta pentru suplimentarea produselor ce fac obiectul acordului-cadru.