Obiectivele achiziţiei constau în punere la dispoziţie a resurselor materiale şi umane necesare pentru efectuarea serviciilor de curăţenie la sediul Autorităţii Contractante în vederea realizării curăţeniei tuturor spaţiilor în care instituţia îşi desfăşoară activitatea.
În ceea ce priveste durata contractului de prestări servicii, aceasta este de 4 luni, de la momentul atribuirii contractului de prestări servicii. Contract...
Obiectivele achiziţiei constau în punere la dispoziţie a resurselor materiale şi umane necesare pentru efectuarea serviciilor de curăţenie la sediul Autorităţii Contractante în vederea realizării curăţeniei tuturor spaţiilor în care instituţia îşi desfăşoară activitatea.
În ceea ce priveste durata contractului de prestări servicii, aceasta este de 4 luni, de la momentul atribuirii contractului de prestări servicii. Contractul de prestări servicii se va dimensiona în funcţie de data efectivă de atribuire procedurii simplificate şi de semnare a contractului de prestări servicii.
Autoritatea Contractantă menţionează în mod expres că modificarea contractului prin act adiţional pentru perioada ianuarie – aprilie 2024 conform clauzelor de revizuire este condiţionată de existenţa fondurile bugetare aprobate de către ordonatorul principal de credite - Consiliul General al Municipiului Bucureşti.
Componenţa spaţiilor pentru care este necesară prestarea serviciilor de curăţenie este reprezentată de următoarele:
- Birouri administrative;
- Sali de spectacole;
- Cabine actori;
- Cabine tehniceni si magazii;
- Holuri, foaiere, etc.
- Intrari principale, scari, curte interioara Sala Centenar;
- Lift;
- Grupuri sanitare;
- Ghene de gunoi;
- Sala expozitie;
- Spatii adiacente, limitrofe cladirilor (trotuare, parcari etc.).
Spaţiile meţionate anterior se regăsesc în cadrul imobilului situate în str. Mihai Eminescu nr. 89, sector 2, Bucureşti – sediul Achizitorului.
Planul de curaţenie va viza următoarele: curaţenia zilnică, curaţenia lunară şi curăţenia generală.
În realizarea serviciilor de curăţenie ce formează obiectul prezentului contract, Ofertanţii trebuie să ia în considerare programul de lucru aplicabil, respectiv: pentru spatiile administrative, tehnice si artistice - in doua schimburi, între orele 7 – 15, si orele 14-22, de luni până duminica (2 persoane/schimb), inclusiv sarbatorile legale.
Inainte de inceperea spectacolelor, precum si dupa terminarea reprezentatiilor, un angajat din cadrul personalului de curatenie va indeplini si atributiile functiei de garderobier.
Pentru prestarea conforma a serviciilor de curatenie solicitate este necesara implicarea a cel puţin 4 (patru) persoane în programul/schimbul menţionat anterior.
Toate cerinţele minime şi obligatorii sunt menţionate în cadrul documentaţiei de atribuire - caiet de sarcini.