Feedback
I.D.: 99728030

Servicii de curatenie

Data publicarii
10.07.24
Coduri CPV
90910000-9 39831240-0
Pretul estimativ:
34.782,35 RON - 460.979,00 RON
6.286,21 RON - 206.488,44 RON
1.121,61 RON - 56.807,76 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
3. LOT 3- Furnizare soluţii necesare curăţeniei, II.2.4. Descrierea achizitiei publice Obiectul acordului-cadru aferent lotului 3 constă în furnizarea soluţiilor necesare curăţeniei. Cantităţile necesare, precum şi caracteristicile soluţiilor necesare curăţeniei şi detalii suplimentare sunt menţionate în Caietul de sarcini al prezentei documentaţii. Autoritatea contractantă va încheia un acord-cadru pe o perio...
3. LOT 3- Furnizare soluţii necesare curăţeniei, II.2.4. Descrierea achizitiei publice Obiectul acordului-cadru aferent lotului 3 constă în furnizarea soluţiilor necesare curăţeniei. Cantităţile necesare, precum şi caracteristicile soluţiilor necesare curăţeniei şi detalii suplimentare sunt menţionate în Caietul de sarcini al prezentei documentaţii. Autoritatea contractantă va încheia un acord-cadru pe o perioadă de 12 luni calendaristice, respectiv 01.07.2024-30.06.2025, cu un singur operator economic, atribuind ulterior contracte subsecvente de furnizare a soluţiilor necesare curăţeniei în funcţie de necesităţi şi de existenţa fondurilor bugetare. Acordul-cadru şi contractele subsecvente se vor încheia cu ofertantul a cărui ofertă a fost declarată admisibilă şi s-a clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire. Contractele subsecvente se vor atribui fără reluarea competiţiei. Fiecare contract subsecvent va fi încheiat în limita existenţei fondurilor bugetare. Facturarea şi transmiterea facturilor fiscale se va face exclusiv prin sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura. Modificarea acordului-cadru/contractelor subsecvente, clauze de reviziuire - Lotul 3 Modificarea acordului-cadru se va putea face în cazul în care, pe parcursul derulării acestuia, autoritatea contractantă hotărăşte prelungirea duratei sale, situaţie în care se va suplimenta cantitatea de soluţii necesare prestării serviciilor de curăţenie. Perioada maximă stabilită de autoritatea contractantă pentru perioada prelungirii este de 4 luni, perioadă în care cantitatea de soluţii se va suplimenta cu 25% din cantitatea prevăzută pentru cele 12 luni (durata iniţială a acordului-cadru). Modificarea acordului-cadru se va putea face în cazul în care pe parcursul derulării acestuia va fi necesară introducerea în acordul-cadru a unei/unor locaţii noi în care va fi necesară prestarea serviciilor de curăţenie ca urmare a dobândirii prin orice mod de către autoritatea contractantă a respectivei/respectivelor locaţii. În această situaţie, serviciile vor fi prestate pentru un număr mai mare de locaţii, fiind necesare cantităţi suplimentare de soluţii. Stabilirea acestor cantităţi se va face în funcţie de suprafaţa locaţiei/locaţiilor introduse ulterior în acordul-cadru, având ca şi corespondent alte locaţii deţinute de către autoritatea contractantă, situaţie care va duce implicit şi la majorarea valorii contractului subsecvent/acordului-cadru. Modificarea acordului-cadru se va putea face şi ca urmare a aplicării directe a prevederilor acestuia, doar în cazul în care intervin modificări privind: - îndreptarea unor erori materiale; - eliminarea din acordul-cadru a unei/unor locaţii în care se prestau servicii de curăţenie ca urmare a închiderii locaţiei/locaţiilor respective, situaţie în care, se va diminua cantitatea soluţiilor şi implicit se va diminua corespunzător şi valoarea aferentă a contractului subsecvent respectiv/acordului-cadru ; - eliminarea din contractul subsecvent/acordul-cadru a unei/unor locaţii şi totodată introducerea în acordul-cadru a unei/unor locaţii noi, care să nu ducă la modificări de cantităţi de soluţii şi implicit nici la modificări ale valorii contractului subsecvent/acordului-cadru. Pe durata perioadei de valabilitate a acordului-cadru părţile au dreptul de a conveni modificarea şi/sau completarea clauzelor acestuia în limitele dispoziţiilor prevăzute de actele normative în vigoare. Modificarea acordului-cadru se va putea face numai cu acordul ambelor părţi, în scris, prin act adiţional. Partea care va solicita modificarea acordului-cadru va avea obligatia de a notifica cealaltă parte, în scris, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data la care a intervenit situaţia ce va putea conduce la modificarea acestuia. Modificarea acordului-cadru nu va privi revizuirea preţurilor ofertate prin propunerea tehnico - financiară, preţurile unitare rămânând ferme pe toată durata de valabilitate a acordului – cadru. Modificările aduse acordului-cadru se vor realiza cu respectarea prevederilor legale în materie de achiziţii publice. Modificările care pot interveni asupra clauzelor acordului-cadru/contractelor subsecvente nu pot în niciun caz să aducă modificări substanţiale termenilor şi condiţiilor stabilite iniţial prin acestea.. 2. LOT 2 - Furnizarea materialelor necesare curăţeniei si furnizarea unor consumabile igienico-sanitare., II.2.4. Descrierea achizitiei publice Obiectul acordului-cadru aferent lotului 2 constă în furnizarea materialelor necesare curăţeniei, precum şi a unor consumabile igienico-sanitare Cantităţile necesare, precum şi caracteristicile materialelor necesare curăţeniei şi a consumabilelor igienico-sanitare precum şi detalii suplimentare sunt menţionate în Caietul de sarcini al prezentei documentaţii. Autoritatea contractantă va încheia un acord-cadru pe o perioadă de 12 luni calendaristice, respectiv 01.07.2024-30.06.2025, cu un singur operator economic, atribuind ulterior contracte subsecvente de furnizare a materialelor necesare curăţeniei, precum şi a unor consumabile igienico-sanitare în funcţie de necesităţi şi de existenţa fondurilor bugetare. Acordul-cadru şi contractele subsecvente se vor încheia cu ofertantul a cărui ofertă a fost declarată admisibilă şi s-a clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire. Contractele subsecvente se vor atribui fără reluarea competiţiei. Fiecare contract subsecvent va fi încheiat în limita existenţei fondurilor bugetare. Facturarea şi transmiterea facturilor fiscale se va face exclusiv prin sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura. Modificarea acordului-cadru/contractelor subsecvente, clauze de revizuire - Lotul 2 Modificarea acordului-cadru se va face doar în temeiul art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. Modificarea acordului-cadru se va putea face în cazul în care, pe parcursul derulării acestuia, autoritatea contractantă hotărăşte prelungirea duratei sale, situaţie în care se va suplimenta cantitatea de materiale necesare curăţeniei precum şi cantitatea de consumabile igienico-sanitare. Perioada maximă stabilită de autoritatea contractantă pentru perioada prelungirii este de 4 luni, perioadă în care cantitatea de materiale necesare curăţeniei precum şi cantitatea de consumabile igienico-sanitare se va suplimenta cu 25% din cantitatea prevăzută pentru cele 12 luni (durata iniţială a acordului-cadru). Modificarea acordului-cadru se va putea face în cazul în care pe parcursul derulării acestuia va fi necesară introducerea în acordul-cadru a unei/unor locaţii noi în care va fi necesară prestarea serviciilor de curăţenie ca urmare a dobândirii prin orice mod de către autoritatea contractantă a respectivei/respectivelor locaţii. În această situaţie, serviciile vor fi prestate pentru un număr mai mare de locaţii, fiind necesare cantităţi suplimentare de materiale necesare curăţeniei şi de cantităţi suplimentare de consumabile igienico-sanitare. Stabilirea acestor cantităţi se va face în funcţie de suprafaţa locaţiei/locaţiilor introduse ulterior în acordul-cadru, având ca şi corespondent alte locaţii deţinute de către autoritatea contractantă, situaţie care va duce implicit şi la majorarea valorii contractului subsecvent/acordului-cadru. Modificarea acordului-cadru se va putea face şi ca urmare a aplicării directe a prevederilor acestuia, doar în cazul în care intervin modificări privind: - îndreptarea unor erori materiale; - eliminarea din acordul-cadru a unei/unor locaţii în care se prestau servicii de curăţenie ca urmare a închiderii locaţiei/locaţiilor respective, situaţie în care, se va diminua cantitatea materialelor necesare curăţeniei şi a consumabilelor igienico-sanitare şi implicit se va diminua corespunzător şi valoarea aferentă a contractului subsecvent respectiv/acordului-cadru ; - eliminarea din acordul-cadru a unei/unor locaţii şi totodată introducerea în acordul-cadru a unei/unor locaţii noi, care să nu ducă la modificări de cantităţi de materiale necesare curăţeniei şi de cantităţi de consumabile igienico-sanitare şi implicit nici la modificări ale valorii contractului subsecvent/acordului-cadru. Pe durata perioadei de valabilitate a acordului-cadru părţile au dreptul de a conveni modificarea şi/sau completarea clauzelor acestuia în limitele dispoziţiilor prevăzute de actele normative în vigoare. Modificarea acordului-cadru se va putea face numai cu acordul ambelor părţi, în scris, prin act adiţional. Partea care va solicita modificarea acordului-cadru va avea obligatia de a notifica cealaltă parte, în scris, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data la care a intervenit situaţia ce va putea conduce la modificarea acestuia. Modificarea acordului-cadru nu va privi revizuirea preţurilor ofertate prin propunerea tehnico - financiară, preţurile unitare rămânând ferme pe toată durata de valabilitate a acordului – cadru. Modificările aduse acordului-cadru se vor realiza cu respectarea prevederilor legale în materie de achiziţii publice. Modificările care pot interveni asupra clauzelor acordului-cadru/contractelor subsecvente nu pot în niciun caz să aducă modificări substanţiale termenilor şi condiţiilor stabilite iniţial prin acestea.. 1. LOT 1-Servicii de curatenie, Obiectul acordului-cadru aferent lotului 1 constă în prestarea serviciilor de curăţenie în locaţiile autorităţii contractante, respectiv: a) servicii de curăţare a spaţiilor aparţinând autorităţii contractante; b) asigurarea unor servicii profesionale de curăţare a suprafeţelor vitrate exterioare aflate la mare înălţime; c) asigurarea unor servicii profesionale de curăţare a perdelelor şi draperiilor; d) asigurarea unor servicii profesionale de curăţare a steagurilor; e) asigurarea unor servicii profesionale de curăţare a suprafeţelor acoperite cu mochetă; f) asigurarea unor servicii profesionale de curăţare a suprafeţelor acoperite cu beton elicopterizat. Detalii suplimentare sunt menţionate în Caietul de sarcini al prezentei documentaţii. Autoritatea contractantă va încheia un acord-cadru pe o perioadă de 12 luni calendaristice, respectiv 01.07.2024-30.06.2025, cu un singur operator economic, atribuind ulterior contracte subsecvente de prestare a serviciilor de curăţenie în funcţie de necesităţi şi de existenţa fondurilor bugetare. Acordul-cadru şi contractele subsecvente se vor încheia cu ofertantul a cărui ofertă a fost declarată admisibilă şi s-a clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire. Contractele subsecvente se vor atribui fără reluarea competiţiei. Fiecare contract subsecvent va fi încheiat în limita existenţei fondurilor bugetare. Facturarea şi transmiterea facturilor fiscale se va face exclusiv prin sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura. Modificarea acordului-cadru/contractelor subsecvente, clauze de revizuire - Lotul 1 Modificarea acordului-cadru se va face în temeiul art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea acordului-cadru se va putea face în cazul în care pe parcursul derulării acestuia, autoritatea contractantă hotărăşte prelungirea duratei şi implicit suplimentarea serviciilor cu cantitatea de servicii aferentă perioadei prelungite. Perioada maximă stabilită de autoritatea contractantă pentru perioada prelungirii este de 4 luni, perioadă în care serviciile vor fi prestate în aceleaşi condiţii anterioare prelungirii. Modificarea acordului-cadru se va putea face în cazul în care pe parcursul derulării acestuia va fi necesară introducerea în acordul-cadru a unei/unor locaţii noi în care va fi necesară prestarea serviciilor de curăţenie ca urmare a dobândirii prin orice mod de către autoritatea contractantă a respectivei/respectivelor locaţii. În această situaţie, serviciile vor fi prestate pentru un număr mai mare de locaţii, fiind necesar, implicit şi personal pentru curăţenie suplimentar. Stabilirea numărului suplimentar de personal pentru prestarea serviciilor de curăţenie se va face în funcţie de suprafaţa locaţiei/locaţiilor introduse ulterior în acordul-cadru, situaţie care va duce implicit la majorarea valorii contractului subsecvent/acordului-cadru. Modificarea acordului-cadru se va putea face şi ca urmare a aplicării directe a prevederilor acestuia, doar în cazul în care intervin modificări privind: - îndreptarea unor erori materiale; - în cazul ajustării preţului acestuia ca urmare a intervenirii unor modificări legislative privind creşterea salariului minim pe economie (garantat în plată). Ajustarea preţului acordului-cadru se va face strict pe componenta "costuri salariale" şi doar pentru diferenţa de sumă dintre cuantumul salariului minim pe economie (garantat în plată) majorat prin intervenirea modificărilor legislative şi salariul minim pe economie (garantat în plată) avut în vedere la atribuirea acordului-cadru. - eliminarea din acordul-cadru a unei/unor locaţii în care se prestau servicii de curăţenie ca urmare a închiderii locaţiei/locaţiilor respective, situaţie în care, se va diminua numărul persoanelor puse la dispoziţie pentru prestarea serviciilor şi implicit se va diminua corespunzător şi valoarea aferentă a contractului subsecvent respectiv/acordului-cadru; - eliminarea din acordul-cadru a unei/unor locaţii şi totodată introducerea în acordul-cadru a unei/unor locaţii noi, care să nu conducă la modificări de personal pentru prestarea serviciilor de curăţenie şi implicit nici la modificări ale valorii contractului subsecvent/acordului-cadru. Pe durata perioadei de valabilitate a acordului-cadru părţile au dreptul de a conveni modificarea şi/sau completarea clauzelor acestuia în limitele dispoziţiilor prevăzute de actele normative în vigoare. Modificarea acordului-cadru se va putea face numai cu acordul ambelor părţi, în scris, prin act adiţional. Partea care va solicita modificarea acordului-cadru va avea obligatia de a notifica cealaltă parte, în scris, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data la care a intervenit situaţia ce va putea conduce la modificarea acestuia. Modificarea acordului-cadru va privi revizuirea preţului ofertat prin propunerea tehnico - financiară, pentru cheltuielile salariale aferente personalului care va presta serviciile de curăţenie ca urmare a intervenirii unor modificări legislative privind creşterea salariului minim pe economie, situaţie în care componenta salarială se va revizui corespunzător. Modificările aduse acordului-cadru se vor realiza cu respectarea prevederilor legale în materie de achiziţii publice. Modificările care pot interveni asupra clauzelor acordului-cadru/contractelor subsecvente nu pot în niciun caz să aducă modificări substanţiale termenilor şi condiţiilor stabilite iniţial prin acestea..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SERVICII DE CURATENIE  
FURNIZARE CARTUSE TONER  
Acord-cadru de prestare a serviciilor de tipărire a unor tipărituri necesare A.C. pentru diverse campanii, adresate cetăţenilor în calitate de contribuabili privind plata impozitelor şi taxelor locale ce se fac venituri la bugetul local al Municipiului Constanţa, precum şi a altor tipărituri pentru diverse alte utilizări ale autorităţii contractante care vor interveni pe parcursul anilor 2023-2024  
Acord –cadru de furnizare şi distribuţie a fructelor, legumelor, laptelui şi produselor lactate şi produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore, pentru anii 2018-2022. 05.11.18
Servicii de transport, pază şi depozitare a valorilor monetare şi servicii de monitorizare şi revizie a sistemelor de detecţie, semnalizare şi alarmare în caz de efracţie şi intervenţia echipajelor mobile şi intervenţii la cerere şi furnizare şi înlocuire diverse piese de schimb şi consumabile pentru sistemele de detecţie, semnalizare şi alarmare în caz de efracţie  
Servicii de transport rutier mărfuri, mixt (personal şi materiale) şi închiriere utilaje – 5 Loturi  
Acord-cadru de "Furnizare şi distribuţie mere pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate, cu program normal de 4 ore" - “Programul pentru scoli al Romaniei" 10.12.21
SERVICII DE CURĂŢENIE LA REPREZENTANŢELE REGISTRULUI AUTO ROMÂN - R.A. LOTUL ŢARA ROMÂNEASCĂ 11.06.24
FURNIZARE PRODUSE - ALIMENTE 42 LOTURI  
Acord –cadru “Achiziţie de combustibil sub formă de bonuri valorice carburant pentru autovehicule", pe patru loturi. 27.07.20