Descriere contract:
Valoarea estimată minimă cuprinde valoarea totală a serviciilor pentru contractul iniţial pentru anul 2022, iar valoarea estimată maximă cuprinde inclusiv valoarea pentru cele 4 luni din anul 2023.Operatiuni minime ce trebuie efectuate la curatenia zilnica. Serviciile ce trebuie asigurate de prestator pentru curatenia zilnica constau in:-aspirarea tuturor suprafetelor (gresie, parchet, linoleum, mocheta)...
Descriere contract:
Valoarea estimată minimă cuprinde valoarea totală a serviciilor pentru contractul iniţial pentru anul 2022, iar valoarea estimată maximă cuprinde inclusiv valoarea pentru cele 4 luni din anul 2023.Operatiuni minime ce trebuie efectuate la curatenia zilnica. Serviciile ce trebuie asigurate de prestator pentru curatenia zilnica constau in:-aspirarea tuturor suprafetelor (gresie, parchet, linoleum, mocheta); -spalarea tuturor suprafetelor (gresie, parchet, linoleum);-spalarea holurilor si a scarilor interioare;-curatarea, spalarea si dezinfectarea grupurilor sanitare si a oficiilor;-aerisirea incaperilor;-aspirarea panzelor de paianjen de pe pereti si tavane (cand este cazul);-stergerea prafului de pe mobilier (birouri, comode, frigidere, canapele,etc);-golirea cosurilor de gunoi si hartie din birouri;-colectarea, sortarea si depozitarea selectiva a gunoiului ( hartie, sticla, plastic, deseuri menajere);-spalarea usilor de la intrarea in sedii;-golirea scrumierelor exterioare;-dezinfectarea ghiseelor de la registratura;-dezinfectarea receptiilor de la ofiterul de serviciu;
-dezinfectarea intrerupatoarelor de iluminat ( in perioada pandemiei);-dezinfectarea manerelor de la usi ( in perioada pandemiei);
-dezinfectarea balustradelor interioare ( in perioada pandemiei);
Prestatorul va efectua serviciile de curăţenie zilnică la sediul central al Direcţiei Generale de Poliţie Locală şi Control a Municipiului Bucureşti din B-dul Libertatii nr. 18 bl 104 sector 5, precum şi la celelalte puncte de lucru situate în Bucureşti, (Aleea Suter nr 21 sector 4; Strada Sepcari nr 22 sector 3; B-dul Regina Elisabeta nr. 16 sector 3/ Edgar Quinet nr 8 sector 1; B-dul Regina Elisabeta nr. 42 sector 5).
Propunerea tehnică (Formular 2) va fi elaborată astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele prevăzute în specificaţiile tehnice şi va fi întocmită astfel încât să asigure posibilitatea verificării corespondenţei cu prevederile acestora. Cerintele impuse prin specificaţiile tehnice vor fi considerate ca fiind minimale şi obligatorii.
Propunerea financiară: se va completa Formular 3 şi Anexa
Preţurile unitare depuse în ofertă sunt fixe pe toata perioada derulării contractului.
Preţurile vor include toate cheltuielile, taxele, impozitele, contribuţiile legale de orice natură în legatură cu obiectul contractului şi trebuie să acopere toate costurile descrise în specificaţiile tehnice.
Operatorii economici vor completa formularele ataşate specificaţiilor tehnice, respectiv:
- informaţii generale (Formular 1)
- declaraţie privind neîncadrarea în art. 164 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare (Formular 4)
- declaraţie privind neîncadrarea în art. 165 şi 167 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare (Formular 5)
- declaraţie privind evitarea conflictului de interese potrivit art.59 şi 60 din Legea nr.98/2016 cu