Feedback
I.D.: 106809730

SERVICII DE CURATENIE PENTRU OBIECTIVE AFLATE IN ADMINSTRAREA PRIMARIEI ORASULUI PANTELIMON, JUDET ILFOV

Data publicarii
11.12.24
Coduri CPV
90910000-9
Pretul estimativ:
10.260.018,20 RON - 20.520.036,50 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Primaria Orasului Pantelimon intentioneaza sa incheie un acord – cadru pe o perioada de 4 ani ce are ca obiect achizitia de servicii de curatenie si intretinere, prin asigurarea curateniei, igienei si salubrizarii salilor de clasa, birourilor, holurilor, scarilor de acces, grupurilor sanitare si a altor spatii aflate in interiorul si exteriorul urmatoarelor obiective aflate in administarea Primariei Orasului Pantelimon, pen...
Primaria Orasului Pantelimon intentioneaza sa incheie un acord – cadru pe o perioada de 4 ani ce are ca obiect achizitia de servicii de curatenie si intretinere, prin asigurarea curateniei, igienei si salubrizarii salilor de clasa, birourilor, holurilor, scarilor de acces, grupurilor sanitare si a altor spatii aflate in interiorul si exteriorul urmatoarelor obiective aflate in administarea Primariei Orasului Pantelimon, pentru desfăşurarea în bune conditii a activitatilor ce se desfasoara in cadrul acestora: 1.Gradinita nr. 1 Pantelimon, (Lebada) obiectiv situat pe b-dul Biruintei, nr. 36; 2.Scoala generala nr. 1-corp A si Corp C, obiectiv situat pe str. Mioritei, nr. 24;3.Scoala generala nr. 1-corp B, obiectiv situat pe b-dul Biruintei, nr. 70;4.Sala de sport Scoala generala nr. 1- corp A obiectiv situat pe str. Mioritei, nr. 24;5.Sala de sport Scoala generala nr. 1- corp B, obiectiv situat pe b-dul Biruinte, nr. 70.Acordul cadru fiind de complexitate mică se va semna cu 1 operator economic, oferta câştigătoare fiind cea de pe primul loc. Autoritatea contractantă estimează că pe parcursul perioadei de derulare a acordului-cadru va încheia contractele subsecvente cu următoarea frecvenţă:-Anul 2024: minimum 1 contract subsecvent; -Anul 2025: maximum 3 contracte subsecvente; -Anul 2026: maximum 3 contracte subsecvente; -Anul 2027: aproximativ 3 contracte subsecvente sau diferenţa de contracte subsecvente până la îndeplinirea necesităţilor autorităţii contractante.Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: ori de câte ori va fi necesar. Valoarea estimata:-Valoarea minima a acordului – cadru este de: 10.260.018,20 lei fara TVA, corespunzând cantatile minime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord – cadru;-Valoarea maxima a acordului – cadru este de: 20.520.036,50 lei fara TVA, corespunzând cantatile maxime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord – cadru;-Valoarea celui mai mic contract subsecvent este de 2.565.004,60 lei fara TVA, corespunzând cantatile minime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata de derulare a unui contract subsecvent;-Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 5.130.009,10 lei fara TVA, corespunzând cantatile maxime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata de derulare a unui contract subsecvent.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu