Servicii de curăţenie în incinta imobilelor aflate în proprietatea Muzeului Naţional al Satului, respectiv Clădirea Administrativă şi Clădirea Multifuncţională, precum şi terasele aferente acestora, scările exterioare şi cele 3 grupuri sanitare din cadrul expoziţiei în aer liber a Muzeului Naţional al Satului "Dimitrie Gusti" - pentru perioada 01.05-31.12.2020 valoarea estimată este de 190.549,46 lei fără TVA, respectiv 226...
Servicii de curăţenie în incinta imobilelor aflate în proprietatea Muzeului Naţional al Satului, respectiv Clădirea Administrativă şi Clădirea Multifuncţională, precum şi terasele aferente acestora, scările exterioare şi cele 3 grupuri sanitare din cadrul expoziţiei în aer liber a Muzeului Naţional al Satului "Dimitrie Gusti" - pentru perioada 01.05-31.12.2020 valoarea estimată este de 190.549,46 lei fără TVA, respectiv 226.753,86 lei cu TVA. - pentru perioada 01.01-30.04.2021 valoarea estimată (în limita existenţei resurselor financiare) este de 95.274,72 lei fără TVA, respectiv 113.376,92 lei cu TVA inclus. Pe timpul existenţei situaţiei de urgenţă pe teritoriul României ori a unor măsuri sanitare restrictive în contextul epidemiei provocată de noul coronavirus COVID-19, în perioada în care Muzeul Naţional al Satului "Dimitrie Gusti" va rămâne închis publicului, conducerea muzeului va menţine măsurile privind restrângerea la minimum a activităţilor în spaţiile muzeului, în scopul protejării resursei umane de care dispunem. În perioada respectivă Prestatorul va lua măsurile specificate în Caietul de sarcini. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.