-Serviciile care constituie obiectul contractului sunt servicii de curăţenie la imobilul Facultăţii de Bioinginerie Medicala, Iaşi, Str. Kogalniceanu, Nr. 9-13, Iaşi (clădire cu 6 nivele, de la demisol la etajul 4, prevazută cu amfiteatre, laboratoare didactice şi de cercetare, birouri, spaţii anexă, grupuri sanitare, holuri, scări, lifturi). Principalele cerinţe impuse activităţii de curăţenie: Curăţenie zilnică :-Cură...
-Serviciile care constituie obiectul contractului sunt servicii de curăţenie la imobilul Facultăţii de Bioinginerie Medicala, Iaşi, Str. Kogalniceanu, Nr. 9-13, Iaşi (clădire cu 6 nivele, de la demisol la etajul 4, prevazută cu amfiteatre, laboratoare didactice şi de cercetare, birouri, spaţii anexă, grupuri sanitare, holuri, scări, lifturi). Principalele cerinţe impuse activităţii de curăţenie: Curăţenie zilnică :-Curăţarea şi spălarea pardoselilor-manuală (obligatorie) sau mecanizată (opţională);-Curăţarea şi spălarea scărilor interioare şi exterioare (de cate ori este nevoie);-Curăţarea şi spălarea balcoanelor (de cate ori este nevoie);-Colectarea şi evacuarea deşeurilor la locurile amenajate;-Înlocuirea sacilor menajeri din coşurile de gunoi;-Spălarea şi dezinfectarea grupurilor sanitare (cabine, lavoare, oglinzi, pervaze, faianţă);-Curăţarea uşilor interioare prevazute cu geamuri (de cate ori este nevoie);-Aerisirea spaţiilor;-Golirea şi curăţarea scrumierelor din locurile de fumat (exterioare);-Întreţinerea zilnică a tuturor spaţiilor (de cate ori este nevoie);Curăţenie săptămânală :-Aspirarea mochetelor;-Îndepartarea prafului de pe mobilier, aviziere, stingatoare, hidranţi, plinte, precum şi ştergerea mobilierului cu substanţe de curaţare a mobilierului;-Curăţarea pervazurilor interioare ale ferestrelor;-Curăţarea uşilor de la intrările în cladire (interior si exterior);-Curăţarea şi spălarea balustradelor scărilor (interioare si exterioare), inclusiv a mâinii curente-Curăţarea lifturilor;-Curăţarea spaţiilor exterioare aferente clădirii (de cate ori este nevoie);Curăţenie lunară:-Curăţarea şi spălarea uşilor de lemn şi a lambriurilor;-Curăţarea aparaturii de birou;-Stergerea sau aspirarea prafului de pe pereţi;-Spălarea pereţilor (daca este cazul);-Curăţarea încaperilor anexa (de câte ori este necesar);-Ştergerea suprafetelor vitrate;-Spălarea mecanică a pardoselilor cu maşina monodisc, o data la doua luni, a pardoselilor din spaţiile comune (holuri, grupuri sanitare etc)Curăţenie generală:-Spălarea şi dezinfectarea pardoselilor;-Spălarea pereţilor (daca este cazul);-Aspirarea şi spalarea mochetelor;-Curăţarea petelor aparute accidental pe pardoseli;-Spălarea scărilor şi a balustradelor;-Ştergerea suprafeţelor vitrate;-Spălarea interioara a geamurilor de la etajele superioare;-Spălarea exterioara a geamurilor de la parter;-Curăţarea pervazurilor interioare si exterioare ale ferestrelor;-Spălarea uşilor şi lambriurilor;-Aspirarea jaluzelelor de la ferestre;-Ştergerea corpurilor de iluminat;-Curăţarea caloriferelor;-Îndepartarea pânzelor de paianjen;-Tratarea cu soluţii protectoare a suprafeţelor de lemn sau sticlă;-Curăţarea tapiţeriei scaunelor;-Curăţarea aparaturii de birou;-Ştergerea şi spălarea mobilierului;-Golirea coşurilor de gunoi şi schimbarea sacilor menajeri;-Aerisirea şi odorizarea încaperilor;-Spălarea, dezinfectarea şi odorizarea grupurilor sanitare;-Curăţarea lifturilor cu soluţie profesională pentru inox (interior şi exterior);-Spălarea tomberoanelor de gunoi exterioare şi a coşurilor de gunoi din interior;-Golirea şi curatarea scrumierelor din locurile de fumat (exterioare);-Curăţarea spatiilor exterioare aferente cladirii şi a curţii interioare;-Curăţarea firmei luminoase din exterior;-Spălarea mecanică cu maşina monodisc, o data pe an, a pardoselilor din spaţiile didactice, birouri, spaţii anexă;Alte cerinţe:-Prestatorul va asigura toate materialele necesare efectuării tuturor activităţilor de curăţenie şi întreţinere, respectiv îndeplinirea contractului de prestari servicii de curăţenie: saci menajeri, găleţi, mopuri, lavete, detergenţi pentru suprafeţe, detergenţi pentru mobilier, detergenţi pentru sticlă, perii wc etc.-Se vor folosi substanţe omologate, fără toxicitate pentru oameni şi animale, însoţite de certificate de conformitate. Pentru produsele ofertate se vor prezenta fişe tehnice;-Pentru produsele chimice utilizate, la cererea beneficiarului, vor fi transmise în copie certificatele de calitate precum şi reglementarile legale necesare, dupa caz. -Echipamentele asigurate si utilizate de catre prestator pentru curatat / aspirat / spalat trebuie să fie cu un nivel scazut de zgomot.-Utilizarea de marcaje "PODEA UDA" şi a altor indicatoare de avertizare, în scopul informarii şi prevenirii accidentelor tuturor persoanelor prezente în cladire.-Prestatorul va asigura controlul îndeplinirii programului de lucru zilnic şi al calităţii serviciilor prestate. Acesta va raspunde de problemele care pot aparea pe parcursul zilei şi va lua cunoştinţă de sesizarile angajaţilor care îşi desfaşoara activitatea în clădire.-Prestatorul va asigura instruirea personalului propriu cu privire la modul de lucru şi indicatorii de calitate, normele de securitate şi sănătate în munca şi a situaţiilor de urgenţă.-Operaţiunile zilnice se vor derula în aşa fel încât să nu afecteze programul salariaţilor şi studenţilor. -Prestatorul va asigura pentru personalul propriu: echipament corespunzator (uniforma de lucru reprezentativă în stare buna), materiale şi consumabile igienico-sanitare, precum şi alte tipuri de echipament pentru securitate şi protecţie în muncă.-În perioadele de activitate didactică, prestaţia zilnică majoră în spaţiile didactice de curs (amfiteatre), grupuri sanitare, scări şi holuri se va efectua fie dimineaţa pâna la ora limita 7.15, fie seara între orele 19.00-21.00.Necesar de personal: 5 agenţi de curăţenie.-Programul de lucru: Zilnic, de luni până vineri cu excepţia zilelor de sărbători legale prevăzute la art. 139 din Codul Muncii (Legea 53/2003 cu modificările şi completările ulterioare): 3 persoane x 8 ore / zi în intervalul 06.00-14.00 sau 06.30-14.30; 1 persoană x 8 ore / zi în intervalul 06.00-14.00; 1 persoană x 8 ore / zi în intervalul 12.00-20.00 sau 12.30-20.30Durata contractului: 24 luni începând cu data de 05.10.2022 / data semnării contractului.