Feedback
I.D.: 63038975

SERVICII DE CURATENIE CLADIRE NICOLAE LEON UMF IASI

Data publicarii
15.11.21 Exista 174.346 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90910000-9
Pretul estimativ:
517.464,57 RON - 517.464,57 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care constituie obiectul contractului sunt servicii de curăţenie la Clădirea Nicolae Leon din patrimoniul Universităţii de Medicină şi Farmacie "Grigore T. Popa" din Iaşi.Durata contractului: 24 luni începând cu data de 01.12.2021 / data semnării contractului.Descrierea clădirii Nicolae Leon: Adresa: Iaşi, str. Grigore Ghica Vodă nr. 13. Imobil cu 15 nivele de la subsol la etajul 12 (S+P+M+12E) prevăzută cu 6 amf...
Serviciile care constituie obiectul contractului sunt servicii de curăţenie la Clădirea Nicolae Leon din patrimoniul Universităţii de Medicină şi Farmacie "Grigore T. Popa" din Iaşi.Durata contractului: 24 luni începând cu data de 01.12.2021 / data semnării contractului.Descrierea clădirii Nicolae Leon: Adresa: Iaşi, str. Grigore Ghica Vodă nr. 13. Imobil cu 15 nivele de la subsol la etajul 12 (S+P+M+12E) prevăzută cu 6 amfiteatre, aulă, spaţii didactice, birouri, spaţii anexă, grupuri sanitare, holuri, scări, 5 lifturi precum şi spaţiu exterior.Spaţii:-Suprafeţe parchet vinil = 3400 mp;-Suprafete gresie trafic = 2060 mp;-Suprafeţe granit = 1500 mp;-Suprafeţe covor PVC = 500 mp;-Băi = 24 buc.-Cabine WC = 60 buc.-Spaţii exterioare – trepte granit = 110 mp;-Spaţii exterioare – dale beton = 150 mp;-Spaţii vitrate –ferestre = 400 mp;-Spatii tehnice (mozaic) = 250 mp.Descrierea serviciilor de curăţenie (operaţiuni):Curăţenie zilnică :-Curăţarea şi spălarea pardoselilor - manuala (obligatorie) sau mecanizată (optională);-Curăţarea şi spălarea scărilor interioare si exterioare (de cate ori este nevoie);-Curăţarea şi spălarea balcoanelor (de cate ori este nevoie);-Colectarea şi evacuarea deşeurilor la locurile amenajate;-Înlocuirea sacilor menajeri din cosurile de gunoi;-Spălarea şi dezinfectarea grupurilor sanitare (cabine, lavoare, oglinzi, pervaze, faiantă);-Curăţarea usilor interioare prevazute cu geamuri (de cate ori este nevoie);-Aerisirea spatiilor;-Golirea si curatarea scrumierelor din locurile de fumat (exterioare);-Întreţinerea zilnică a tuturor spaţiilor (de cate ori este nevoie);Curăţenie săptămânală :-Aspirarea mochetelor;-Îndepartarea prafului de pe mobilier, aviziere, stingatoare, hidranţi, plinte, precum şi ştergerea mobilierului cu substanţe de curaţare a mobilierului;-Curăţarea pervazurilor interioare ale ferestrelor;-Curăţarea uşilor de la intrarile în cladire (interior si exterior);-Curăţarea şi spălarea balustradelor scărilor (interioare si exterioare), inclusiv a mâinii curente-Curăţarea lifturilor;-Curăţarea spaţiilor exterioare aferente clădirii (de cate ori este nevoie);Curăţenie lunară:-Curăţarea şi spălarea uşilor de lemn şi a lambriurilor;-Curăţarea aparaturii de birou;-Stergerea sau aspirarea prafului de pe pereti;-Spalarea peretilor (daca este cazul);-Curăţarea încaperilor anexa (de cate ori este necesar);-Ştergerea suprafetelor vitrate;-Spălarea mecanică a pardoselilor cu masina monodisc.Curăţenie generala(la debutul perioadei contractuale şi la finele perioadei contractuale):-Spălarea şi dezinfectarea pardoselilor;-Spălarea peretilor (daca este cazul)-Aspirarea si spalarea mochetelor-Curăţarea petelor aparute accidental pe pardoseli-Spălarea scărilor si a balustradelor;-Ştergerea suprafetelor vitrate;-Spălarea interioara a geamurilor de la etajele superioare;-Spălarea exterioara a geamurilor de la parter;-Curăţarea pervazurilor interioare si exterioare ale ferestrelor-Spălarea uşilor si lambriurilor;-Aspirarea jaluzelelor de la ferestre;-Ştergerea corpurilor de iluminat;-Curăţarea caloriferelor;-Îndepartarea panzelor de paianjen-Tratarea cu solutii protectoare a suprafetelor de lemn, sticla;-Curăţarea tapiteriei scaunelor;-Curăţarea aparaturii de birou;-Ştergerea şi spalarea mobilierului;-Golirea courilor de gunoi şi schimbarea sacilor menajeri;-Aerisirea şi odorizarea încaperilor;-Spălarea, dezinfectarea şi odorizarea grupurilor sanitare;-Curăţarea lifturilor cu solutie profesionala pentru inox (interior si exterior);-Spalarea tomberoanelor de gunoi exterioare si a cosurilor de gunoi din interior;-Golirea si curatarea scrumierelor din locurile de fumat (exterioare);-Curăţarea spatiilor exterioare aferente cladirii-Curăţarea firmei luminoase din exterior.Personal de curăţenie: 6 persoane zilnic. Serviciile se vor efectua zilnic, de luni până vineri în intervalele orare 06.00-14.00 (4 persoane) şi 13.00-21.00 (2 persoane), cu excepţia zilelor de sărbători legale prevăzute la art. 139 din Codul Muncii (Legea 53/2003 cu modificările şi completările ulterioare). Programul de lucru poate fi modificat de comun acord, în funcţie de situaţiile nou apărute. Alte cerinţe:-Prestatorul va asigura toate materialele necesare efectuarii tuturor activitatilor de curaţenie si întreţinere, respectiv îndeplinirea contractului de prestari servicii de curatenie: saci menajeri, găleti, mopuri, lavete, detergenţi pentru suprafete, detergenţi pentru mobilier, detergenţi pentru sticlă, perii wc etc.-Se vor folosi substanţe omologate, fără toxicitate pentru oameni si animale, însotite de certificate de conformitate. Pentru produsele folosite se vor prezenta fişe tehnice;-Pentru produsele chimice utilizate, la cererea beneficiarului, vor fi transmise în copie certificatele de calitate precum şi reglementarile legale necesare, dupa caz;-Echipamentele asigurate şi utilizate de catre prestator pentru curăţat, aspirat şi spalat trebuie să fie cu un nivel scazut de zgomot;-Utilizarea de marcaje ,,Podea udă" si a altor indicatoare de avertizare, în scopul informarii şi prevenirii accidentelor tuturor persoanelor prezente în cladire;-Prestatorul va asigura controlul îndeplinirii programului de lucru zilnic si al calitaţii serviciilor prestate. Acesta va raspunde de problemele care pot aparea pe parcursul zilei si va lua cunostinta de sesizarile lucrătorilor care îsi desfasoara activitatea în cladire.-Prestatorul va asigura instruirea personalului propriu cu privire la modul de lucru si indicatorii de calitate, normele de securitate si sanatate în munca şi situatiile de urgenta; -Operatiunile zilnice se vor derula în asa fel încat să nu afecteze programul salariaţilor si al studentilor;-Prestatorul asigura pentru personalul propriu echipament corespunzator (uniforma de lucru reprezentativă în stare buna), materiale si consumabile igienico-sanitare, precum si alte tipuri de echipament pentru securitate şi protectie în munca.Prestatorul va asigura în perioada instituirii stării de alertă sau urgenţă în contextul răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2 sau a altor situaţii similare, implementarea măsurilor recomandate de autorităţile competente pentru diminuarea riscurilor de infectare cu coronavirus, intensificarea operaţiunilor de igienizare a spaţiilor comune (toalete, holuri, săli de curs etc.), intensificarea operaţiunilor de igienizare a suprafeţelor expuse de tipul mâinii curente, a clanţelor uşilor, butoanelor de apelare a liftului sau a altor suprafeţe precum mese şi birouri, atât prin creşterea frecvenţei operaţiunilor de igienizare cât şi prin utilizarea de soluţii de dezinfectare omologate. Prestatorul va asigura soluţii de dezinfectare omologate împotriva coronavirusului SARS-CoV-2 pentru personal, în spaţiile comune.Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a nu permite intrarea în serviciu a personalului de curăţenie cu echipamentul de lucru necorespunzător (rupt sau cu grad de uzură ridicat), în stare de ebrietate sau care ar afecta imaginea universităţii. Prestatorul are obligaţia de a înlocui imediat personalul de curăţenie aflaţi în situaţiile menţionate mai sus la notificarea scrisă a autorităţii contractante.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu