Contract de achiziţie publică, pentru anul 2025, a serviciilor de curatenie a birourilor, spatiilor interioare si exterioare ale sediului Primariei municipiului Zalau, precum şi a altor spatii in care isi desfasoara activitatea diverse compartimente din cadrul Primariei Municipiului Zalau, respectiv:
- Cladirea Primariei municipiului Zalau, corp A, B, C si D;
- Centrul National de Informare si Promovare Turistica care...
Contract de achiziţie publică, pentru anul 2025, a serviciilor de curatenie a birourilor, spatiilor interioare si exterioare ale sediului Primariei municipiului Zalau, precum şi a altor spatii in care isi desfasoara activitatea diverse compartimente din cadrul Primariei Municipiului Zalau, respectiv:
- Cladirea Primariei municipiului Zalau, corp A, B, C si D;
- Centrul National de Informare si Promovare Turistica care se afla in Cladirea Transilvania;
- Centrul de permanenta, str. C. Coposu, nr. 4, bl. 2’, parter;
- Cladirea Transilvania, corp A, B si C;
- Adapostul de protectie civila din cadrul Colegiului National Silvania;
- Arhiva Primariei municipiului Zalau care se afla in Zalau, str. Gh. Doja, nr. 9A, fost Punct termic nr. 7;
- Arhiva Primariei municipiului Zalau care se afla in Zalau, Aleea Nucilor, nr. 5A, fost Punct termic nr. 33.
Total spatii care trebuie curatate: 5.204,96 mp.
Serviciile de curatenie se vor realiza în conformitate cu cerinţele Caietului de sarcini nr. 72256/16.09.2024, iar suprafeţele ce urmează să fie curăţate şi întreţinute sunt următoarele:
- 221 mp pereţi placaţi cu faianţă în grupurile sanitare;
- 1.124 mp tâmplarie din lemn, termopan sau uşi,
- 1.089,89 mp geamuri si jaluzele;
- 205 mp tarchet;
- 417,15 mp mochetă;
- 991,51 mp pardoseli din gresie, mozaic/marmură sau linoleum;
- 3.523,83 mp pardoseli cu parchet;
- 273,52 mp pardosea epoxidică/beton.
Numărul de angajaţi ai Primăriei Municipiului Zalău este de 240 persoane.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este 6 zile. Autoritatea Contractanta va raspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informatiilor suplimentare inainte cu 3 zile faţă de termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.