Feedback
I.D.: 2342297

Servicii de curatare a birourilor la sediile Oficiilor Judetene din Arad, Hunedoara, Gorj, Dolj, Mehedinti, Caras Severin

Data publicarii
04.04.14 Exista 916.451 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90919200-4
Termenul limita pentru depunere:
29.04.14
Pretul estimativ:
23.280,00 RON
Documente participare:
  1. 7-358954.zip
Locul realizarii:
Timiş, Macroregiunea patru
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contracte de servicii având ca obiect prestarea serviciilor de curatare birouri, în conformitate cu prevederile din Sectiunea a 2-a - Caietul de sarcini Ofertele se vor elabora ?i se vor evalua având în vedere cantitatea ?i valoarea estimata a contractelor pâna la 31.12.2014 Valoarea estimata fara TVA : între 23.280 si 34.920 lei fara TVA din care: - lot 1 între 4.400 lei fara TVA si 6.600 lei fara TVA - lot 2 între 4....
Contracte de servicii având ca obiect prestarea serviciilor de curatare birouri, în conformitate cu prevederile din Sectiunea a 2-a - Caietul de sarcini Ofertele se vor elabora ?i se vor evalua având în vedere cantitatea ?i valoarea estimata a contractelor pâna la 31.12.2014 Valoarea estimata fara TVA : între 23.280 si 34.920 lei fara TVA din care: - lot 1 între 4.400 lei fara TVA si 6.600 lei fara TVA - lot 2 între 4.400 lei fara TVA si 6.600 lei fara TVA - lot 3 între 4.400 lei fara TVA si 6.600 lei fara TVA - lot 4 între 3.360 lei fara TVA si 5.040 lei fara TVA - lot 5 între 3.360 lei fara TVA si 5.040 lei fara TVA - lot 6 între 3.360 lei fara TVA si 5.040 lei fara TVA Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pâna la 31.12.2014, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea celor 4 luni de prelungire. Optiuni: Contr. va fi pana la 31.12.2014 cu posib. prelung. ulter. cu 4 luni conf. art6 alin3 din HG 925/2006
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de curatare a birourilor la sediile Oficiilor Judetene din Arad, Hunedoara, Gorj, Dolj, Mehedinti, Caras Severin  
Acord cadru furnizare diverse medicamente  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Timis  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Timis 28.04.14
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehiculele Toyota, VW, Renault, Nissan din dotarea ANCOM DR Timis  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehiculele Toyota, VW, Renault, Nissan din dotarea ANCOM DR Timis 31.07.14
Furnizarea şi distribuţia fructelor (mere), a laptelui (UHT) şi a produselor de panificaţie în Municipiul Reşiţa, pentru anii şcolari 2023-2026, în cadrul "Programului pentru şcoli al României"  
Achizitionarea de service auto si inspectie tehnica periodica (ITP) pentru autovehicule  
Achizitionarea de service auto si inspectie tehnica periodica (ITP) pentru autovehicule 03.06.14
FURNIZARE LUBRIFIANTI (ULEIURI+UNSORI) 20.08.14