1.Pentru descrierea spaţiului vă indicăm următoarelor detalii:
i. suprafaţă totală de 1619,95 m2
ii. număr de niveluri şi dimensiunea suprafeţei pentru fiecare nivel în parte: P+2
iii. tipurilor de spaţiu avute în vedere: spaţii de birouri, săli de conferinţă, săli de aşteptare, holuri de acces, scări, magazii, grupuri sanitare, căi de acces
iv. indicarea şi descrierea tipurilor suprafeţelor: faianţă, gresie, mocheta;...
1.Pentru descrierea spaţiului vă indicăm următoarelor detalii:
i. suprafaţă totală de 1619,95 m2
ii. număr de niveluri şi dimensiunea suprafeţei pentru fiecare nivel în parte: P+2
iii. tipurilor de spaţiu avute în vedere: spaţii de birouri, săli de conferinţă, săli de aşteptare, holuri de acces, scări, magazii, grupuri sanitare, căi de acces
iv. indicarea şi descrierea tipurilor suprafeţelor: faianţă, gresie, mocheta; pentru uşi şi ferestre lemn, tâmplărie PVC, tâmplărie aluminiu, sticlă)
v. mobilier de birou
vi. corpuri de iluminat,
vii. echipamente de birou.
2. Activităţile ce vor fi realizate:
• aerisirea şi odorizarea spaţiilor interioare,
• aspirarea suprafeţelor acoperite cu mochetă şi curăţarea petelor accidentale,
• spălarea suprafeţelor neacoperite potrivit tipului de pardoseală. Menţionăm că la începerea programului de lucru al DSPJ Tulcea, coridoarele de acces să fie spălate şi uscate.
• curăţarea uşilor, pereţilor de sticlă de pete (amprente), praf etc.,
• curăţarea mobilierului (rafturi, uşi, dulap etc.),
• curăţarea de praf a rafturilor/mobilierului, inclusiv orice spaţii între cutii/dosare/echipamente etc.,
• curăţarea echipamentelor electronice/IT (telefoane fixe, imprimante, copiatoare, ecrane, tastaturi, servere etc.),
• curăţarea echipamentelor electrice ale clădirii, precum: încălzirea, aparate de aer condiţionat, întrerupătoare etc.,
• spălarea ferestrelor interioare şi exterioare- cel puţin 1 dată la 2 luni.
• ş.a.m.d, potrivit necesităţilor identificate de Autoritatea Contractantă pentru fiecare tip de spaţiu;
La finalizarea activităţilor de curăţenie Contractantul se va asigura, că toate obiectele, instrumentele, piesele de mobilier etc. sunt repuse în poziţia iniţială:
i. mobilierul şi orice alt obiect de birou care a fost mutat trebuie repoziţionat la locul iniţial,
ii. ferestrele trebuie închise,
iii. luminile trebuie să fie oprite,
iv. uşile birourilor trebuie să fie închise,
v. robinetele trebuie să fie oprite ş.a..
3. Plan de lucru al activităţilor pentru serviciile de curăţenie solicitate
Condiţiile necesare şi/sau constrângerile pentru derularea activităţilor :
i. derularea activităţii de curăţenie pe parcursul programului de lucru al Autorităţii Contractante de luni până vineri, în intervalul orar 07.00- 18.00,cu doi angajati mai puţin în zilele de sărbătoare legală.