Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale lansează prezenta procedură de licitație deschisă privind încheierea unui contract
de servicii de curatenie, inclusiv produse de curatenie aferente spatiilor MADR, având ca obiectiv general asigurarea desfășurării
activității specifice instituției publice și personalului angajat al acestuia. Nivelul serviciilor ce se pot achiziţiona:
în conformitate cu preveder...
Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale lansează prezenta procedură de licitație deschisă privind încheierea unui contract
de servicii de curatenie, inclusiv produse de curatenie aferente spatiilor MADR, având ca obiectiv general asigurarea desfășurării
activității specifice instituției publice și personalului angajat al acestuia. Nivelul serviciilor ce se pot achiziţiona:
în conformitate cu prevederile din caietul de sarcini.Prestarea serviciilor se va realiza conform caietului de sarcini.Autoritatea
contractantă nu va face plăţi în avans pentru serviciile ce urmează a fi prestate, în cadrul derulării contractului.Valoarea
maximă estimată pentru prezenta achiziţie publică este de: 1.249.264,68 lei fără TVA, valoare care include şi optiunea de
suplimentare a contractului cu 4 luni dupa data de 31.12.2024 şi este formată din:a) Valoarea estimată pentru perioada estimată
de derulare a contractului de 12 luni, respectiv perioada 01.01.2024 – 31.12.2024, este de 936.948,51 lei fără TVA. Fată de
valoarea estimată de 936.948,51 lei fără TVA, se vor elabora şi evalua ofertele din punct de vedere financiar. b) Valoarea
estimată pentru o perioadă estimată de prelungire a contractului de maxim 4 luni, începând cu 01.01.2025 până la 30.04.2025,
conform prevederilor art. 165 din HG nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, este de 312.316,17 lei fără
TVA.Operatorii economici pot solicita clarificări cu un număr de 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea
contractantă va elabora şi posta în SEAP răspunsul la toate solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus, cu
10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.Solicitarile de clarificari se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la
Sectiunea ”Întrebari” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, semnate cu semnătură electronică
extinsă, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea ”Documentatie si Clarificari” din cadrul anuntului,
autoritatea contractanta urmând sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decât cea stabilita
în conformitate cu prevederile art. 27 din H.G. nr. 395/2016. Prin urmare, pentru transmiterea solicitarilor de clarificari
în legatura cu Documentatia de atribuire operatorii economici trebuie sa se înregistreze în SEAP (www.e-licitatie.ro).Comisia
de evaluare va transmite solicitarile de clarificare în legatura cu oferta prin utilizarea facilitatilor tehnice disponibile
în SEAP (Sectiunea “Întrebari”). Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate
pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea “Întrebari”), în format electronic, semnate cu semnatura
electronica, conform prevederilor Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica.