Consiliul Județean Constanța intenționează să achiziționeze servicii de curățenie, întreținere și igienizare spații aparținând/administrate
de Consiliul Județean Constanța conform Caiet de Sarcini. Serviciile de curățenie, întreținere și igienizare spații aparținând/administrate
de Consiliul Județean Constanța vor fi prestate după cum urmează:I. Lotul nr. 1 - Servicii zilnice și periodice - reprezintă
ser...
Consiliul Județean Constanța intenționează să achiziționeze servicii de curățenie, întreținere și igienizare spații aparținând/administrate
de Consiliul Județean Constanța conform Caiet de Sarcini. Serviciile de curățenie, întreținere și igienizare spații aparținând/administrate
de Consiliul Județean Constanța vor fi prestate după cum urmează:I. Lotul nr. 1 - Servicii zilnice și periodice - reprezintă
serviciile de curățenie, întreținere și igienizare ce vor fi prestate zilnic și periodic pentru spațiile amplasate în următoarele
locații:1. Sediul Consiliului Județean Constanța - Bd.Tomis nr.51, Municipiul Constanța2. Sediul Consiliului Județean Constanța
- Aleea Magnoliei nr.2, Bl.L4, Municipiul Constanța3. Centrul de Excelență în Turism și Servicii Tomis - Str.Nicolae Titulescu
nr.32, Municipiul Constanța4. Imobil - Strada Viilor nr.1, Constanța5. Pavilion Expozițional - Bd.Mamaia nr.331 A, Municipiul
ConstanțaServiciile vor fi prestate pentru o suprafata totala de 7.932,70 mp/luna.Suprafata estimata a fost determinata prin
cumulul tuturor suprafetelor pentru care sunt necesare a se presta servicii de curatenie, intretinere si igienizare. Pentru
indeplinirea serviciilor pentru imobilele aferente lotului nr.1 se solicita personal format din 15 persoane de executie si
1 sef coordonator.II. Lotul nr. 2 - Servicii ocazionale - reprezintă serviciile de curățenie, întreținere și igienizare ce
vor fi prestate cu ocazia organizării de evenimente în spațiile imobilului Pavilion Expozițional. Numarul de ore de prestare
a serviciilor pentru o luna este de 480 ore/lună,1920 ore pentru o perioada de 4 luni (pana la 31.12.2024), numarul de ore
de prestare aferente celor 4 luni ale anului 2025 este de 1920 ore. Cantitatea estimata se refera la prestarea serviciilor
de curatenie reprezentate de numarul orelor de prestare pentru lotul nr.2, in vederea desfasurarii evenimentelor. In functie
de specificul evenimentelor, numarul maxim de persoane care poate fi solicitat este de 8 persoane/zi, acestea putand fi solicitate
a presta serviciile in orice interval orar.Pentru indeplinirea serviciilor se solicita, prin nota de comanda, personalul de
executie, in functie de eveniment.Durata contractului: de la data menționată în ordinul de începere, până la 31.12.2024, cu
posibilitatea de prelungire de maxim 4 luni, prin act adițional, cu respectarea prevederilor legale.Orice operator economic
interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare, numai prin SICAP, cu cel puțin 19 zile înainte
de data limită de depunere stabilită pentru depunerea ofertelor, conform art. 160 alin. (1) și alin. (2) din Legea 98/2016.
În măsura în care solicitările de clarificări sau informații suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior,
răspunsurile autorității contractante vor fi publicate în SICAP cu cel puțin 11 zile înainte de data limită de depunere a
ofertelor, conform art. 161 alin.(2) din Legea 98/2016, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate
prin altă modalitate de comunicare sau la un alt termen decât cel stabilit. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă
în SEAP