Feedback
I.D.: 36965385

SERVICII DE CURĂŢENIE PROFESIONALE LA CELE 4 IMOBILE ALE MUZEULUI OLTENIEI CRAIOVA.

Data publicarii
03.07.19 Exista 196.259 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90900000-6
Termenul limita pentru depunere:
05.07.19
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă solicită operatorilor economici o ofertă de preţ, exprimată în lei, fără TVA, în vederea prestării serviciilor de curăţenie la cele 4 imobile ale Muzeului Olteniei Craiova, conform caietului de sarcini anexat. CAIET DE SARCINI privind ”Servicii de curăţenie profesionale ale celor patru imobile ale Muzeului Olteniei Craiova” INTRODUCERE: Muzeul Olteniei Craiova doreşte să achiziţioneze direct, î...
Autoritatea contractantă solicită operatorilor economici o ofertă de preţ, exprimată în lei, fără TVA, în vederea prestării serviciilor de curăţenie la cele 4 imobile ale Muzeului Olteniei Craiova, conform caietului de sarcini anexat. CAIET DE SARCINI privind ”Servicii de curăţenie profesionale ale celor patru imobile ale Muzeului Olteniei Craiova” INTRODUCERE: Muzeul Olteniei Craiova doreşte să achiziţioneze direct, în condiţiile prevederilor Legii nr.98/2016 publicată în Monitorul Oficial al României nr.390/23.05.2016 şi H.G.nr.395/2016 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului cadru din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României nr.423/06.06.2016, servicii – Servicii de curăţenie profesionale ale celor patru imobile ale Muzeului Olteniei Craiova: Extindere Muzeul de Istorie din str.Madona Dudu nr.14, Secţia de Istorie Arheologie, str.Madona Dudu nr.44, Secţia de Etnografie din str.Matei Basarab, nr.16; Secţia de Ştiinţele Naturii, din str.Popa Şapcă nr.8. 2. DESCRIEREA OBIECTULUI CONTRACTULUI: Motivele care duc la oportunitatea şi necesitatea încheierii unui asemenea contract, este acela că instituţia noastră nu dispune de personal suficient dar şi specializat pentru prestarea acestui tip de servicii. Este important de menţionat faptul că, anumite operaţiuni nici nu sunt la îndemâna oricui, cum ar fi spălatul exterior al geamurilor şi a faţadelor la înălţime, precum şi operaţiuni ce necesită personal specializat şi utilaje profesionale. Contractul care se va încheia cu firma specializată în servicii de curăţenie profesionale, va cuprinde: servicii de curăţenie în birouri, holuri, toalete, spaţii expoziţionale, evacuarea deşeurilor precum şi asigurarea consumabilelor. Cerinţe prin serviciile de curăţenie ce urmează a fi prestate: A. Activităţi săptămânale în birouri şi toalete, care vor consta în: -Ştergerea prafului, curăţarea mobilierului precum şi a echipamentului de birou(calculatoare, telefoane, imprimante). -Aspirarea, curăţarea, spălarea, pardoselilor din parchet, gresie, marmură etc. din birouri, holuri, scări de acces/exterioare. -Spălarea şi dezinfectarea grupurilor sanitare; -Oglinzile şi pereţii placaţi cu faianţă vor fi şterse cu soluţii specifice; -Furnizarea şi completarea consumabilelor din grupurile sanitare indiferent de cantitatea utilizată zilnic (hârtie igienică, săpun lichid şi odorizant solid WC – trebuie să corespundă normelor legale în vigoare privind introducerea acestora pe piaţă din punct de vedere sanitar, al protecţiei mediului etc.) -Golirea coşurilor de gunoi şi înlocuirea sacilor menajeri; -Furnizarea şi completarea consumabilelor din birouri şi holuri-sacii menajeri trebuie să corespundă normelor legale în vigoare privind introducerea acestora pe piaţă din punct de vedere sanitar, al protecţiei mediului etc. B. Activităţi lunare în birouri şi toalete, care vor consta în: -Îndepărtat păienjenii; -Curăţat geamuri interior şi exterior lunar; -Igienizarea cabinelor aferente ascensoarelor prin aspirarea şinelor de lucru, spălarea oglinzilor, podelelor şi a uşilor; -Curăţarea balustradelor şi a decoraţiunilor din holuri; -Curăţarea caloriferelor; C. Activităţi săptămânale în spaţiile expoziţionale, care vor consta în: -Evacuarea deşeurilor; -Şters praf de pe diverse suprafeţe; -Aspirarea, curăţarea, spălarea pardoselilor din parchet, gresie, marmură etc. -Şters praf pe pervaze, suprafeţe. D.Activităţi lunare în spaţiile expoziţionale, care vor consta în: -Îndepărtat păienjenii, -Curăţat geamuri interior şi exterior; -Curăţat uşi şi tocuri de uşi; Prestatorul se obligă să folosească pentru realizarea serviciilor personal specializat, utilaje profesionale, precum şi materiale igienico sanitare de calitate superioară, compatibile cu folosirea în instituţiile publice. Prestatorul va asigura următoarele echipamente şi materiale: Aspiratoare de praf profesionale (prestatorul va asigura starea tehnică corespunzătoare echipamentelor folosite); 1. Unelte specifice şi materiale de curăţenie profesionale (mături, făraşe, lavete, găleţi, dispozitiv de şters geamuri, cărucioare multifuncţionale, perii, scări mobile, saci menajeri, saci coş gunoi, mopuri, detergenţi specifici, odorizante etc.) necesare fiecărui salariat care va presta serviciul de curăţenie. Alte condiţii obligatorii: 1.Prestatorul are obligaţia de a prezenta la semnarea contractului Structura şi organizarea personalului cu datele de identificare ale personalului propriu care va efectua serviciile prezentului contract şi cazierele judiciare ale acestora, iar în cazul în care personalul implicat în derularea contractului este inlocuit, prestatorul are obligaţia de a prezenta atât noua structură cât şi documentele solicitate pentru noul personal, structură ce va fi aprobată de autoritatea contractantă, în urma verificării documentelor mai sus menţionate; 2. Pedurata contractului firma prestatoare se obligă să desfăşoare şi următoarele activităţi: -Să prevină şi să menţină un nivel superior de calitate a curăţeniei; -Îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor în termeni de performanţă şi productivitate; -Asigurarea flexibilităţii şi reactivităţii prin adaptarea prestării serviciilor de curăţenie la condiţiile modificate, ex.zile de sărbătoare etc.; -Se interzice accesul personalului prestatorului la telefoane (cu excepţia situaţiilor care impun acest lucru, cum ar fi declanşarea accidentală a sistemului de alarmă, apelarea Poliţiei, Salvării, Pompierilor), la tehnica de calcul, a birourilor şi în dulapurile beneficiarului; -Prestatorul este obligat să păstreze confidenţialitatea informaţiilor; -Prestatorul va asigura controlul îndeplinirii programului de lucru zilnic şi al calităţii serviciilor prestate prin intermediul unui şef de echipă sau a unui supervizor; -Prestatorul va asigura numărul de personal prezentat în ofertă, indiferent de perioada efectuării concediilor de odihnă, concediilor medicale, zilelor libere etc.; -Prestatorul va asigura absolut toate materialele de curăţenie şi pe cheltuiala sa, pentru asigurarea desfăşurării contractului de curăţenie; -Prestatorul răspunde şi suportă riscul şi eventualele pagube ca urmare a activităţii sale; -Potrivit Normelor Metodologice privind comunicarea, cercetarea, înregistrarea, raportarea, evidenţa accidentelor de muncă se face de către prestator imediat după ce a avut loc evenimentul; -Prestatorul are obligaţia de a lua măsurile corespunzătoare în vederea prevenirii riscurilor profesionale, protecţia sănătăţii şi securităţii personalului propriu, informării şi instruirii acestuia în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, eliminării factorilor de risc şi accidentare, în conformitate cu dispoziţiile Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr.319/2006. -Încălcarea dispoziţiilor legale privitoare la protecţia muncii şi PSI pentru activităţile desfăşurarea de personalului de curăţenie, atrage pentru societatea prestatoare întreaga răspundere disciplinară, administrativă, materială, civilă sau penală, după caz, potrivit legii. -Prestatorul va lua toate măsurile necesare pentru ca activitatea de curăţenie să nu afecteze desfăşurarea în bune condiţii a activităţii Muzeului Olteniei Craiova. Suprafaţa totală pe care se vor efectua serviciile de curăţenie, suprafaţă ce cuprinde birouri, spaţii expoziţionale şi toalete este de 8150 mp. Durata contractului de servicii de curăţenie este până la data de 31 decembrie 2019 Decontarea serviciilor prestate se va realiza lunar, pe bază de factură însoţită de procesul verbal de excepţie, în conformitate cu graficul fizic de realizare a serviciilor. Programul acestor operaţiuni va fi stabilit de comun acord cu beneficiarul.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Multifuncţională laser A3 03.06.19
Efectuarea si intretinerea curateniei de catre 2 persoane in intregul spatiu in care se desfasoara activitatea Centrului Regional de Transfuzie Sanguina Craiova.Program de lucru :Luni – Vineri – 60: 30 – 14: 30 si ori de cate ori se organizeaza colecta de donare in zilele de sambata si duminica. 11.04.22
”Servicii de curăţenie profesionale la cele patru imobile ale Muzeului Olteniei Craiova” 08.08.19
SERVICII DE CURATENIE PROFESIONALE LA CELE PATRU IMOBILE ALE MUZEULUI OLTENIEI CRAIOVA 29.02.16
Servicii de curatenie Festival IntenCity 21.05.24
Efectuarea si intretinerea curateniei de catre 2 persoane, angajate cu contract individual de munca, in intregul spatiu in care se desfasoara activitatea Centrului Regional de Transfuzie Sanguina Craiova, in scopul realizarii obiectului sau de activitate. 27.04.23
Efectuarea si intretinerea curateniei de catre 2 persoane, angajate cu contract individual de munca, in intregul spatiu in care se desfasoara activitatea Centrului Regional de Transfuzie Sanguina Craiova, in scopul realizarii obiectului sau de activitate. 30.04.24
”Servicii de curăţenie profesionale la cele patru imobile ale Muzeului Olteniei Craiova” 21.06.19
”Servicii de curăţenie profesionale la cele patru imobile ale Muzeului Olteniei Craiova” 13.06.19
Achiziţie de servicii organizare evenimente pentru proiectul “Îmbatrânirea activă o şansă pentru o viaţă demnă” 25.07.19