Obiectul contractului îl constituie achiziţionarea serviciilor de curăţenie pentru imobilele aparţinând U.A.T. Judeţul Ialomiţa in vederea desfăşurarii activităţii angajaţilor în condiţii igienice, după cum urmează:
- imobil S+P+E situat în b-dul Chimiei, nr. 21, Slobozia, Ialomiţa;
- imobil Etaj 1 şi 2 situat în str, Răzoare, nr.3, Slobozia, Ialomiţa;
- sala de spectacole Europa situată în Piaţa Revoluţiei, nr. ...
Obiectul contractului îl constituie achiziţionarea serviciilor de curăţenie pentru imobilele aparţinând U.A.T. Judeţul Ialomiţa in vederea desfăşurarii activităţii angajaţilor în condiţii igienice, după cum urmează:
- imobil S+P+E situat în b-dul Chimiei, nr. 21, Slobozia, Ialomiţa;
- imobil Etaj 1 şi 2 situat în str, Răzoare, nr.3, Slobozia, Ialomiţa;
- sala de spectacole Europa situată în Piaţa Revoluţiei, nr. 1, Slobozia, Ialomiţa.
Şi pentru imobilul aparţinand U.A.T. Judeţul Ialomiţa, beneficiar al serviciilor fiind Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă "Barbu Catargiu" Ialomiţa
- imobil P+etajul 1 şi 2 situat în str. Lacului, nr. 6, Slobozia, Ialomiţa.
Spaţiile pentru care se asigură serviciile de curăţenie au destinaţia de spaţii de birouri, cu excepţa sălii de spectacole.
Numărul de zile înainte de termenul-limită pentru primirea ofertelor până când ofertanţii pot solicita clarificări: 7 zile.
Numărul de zile calendaristice înaintea termenului-limită de primire a ofertelor la care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări şi/sau informaţii suplimentare primite de la operatorii economici interesaţi: 5 zile.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Valoarea totala estimată reprezintă valoarea totală a Contractului care rezultă din această procedură pe întreaga sa durată si nu include eventuale modificari contractuale.
Autoritatea Contractantă îşi rezervă dreptul de a suplimenta, în condiţiile legislaţiei din materia achiziţiilor publice, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situaţia în care devine necesară modificarea cantitatilor de resurse materiale datorata cresterii nr. de angajati/ nr. de evenimente/suprafetelor. La fiecare lot se ia în considerare posibilitatea modificării contractului cu maxim 10% a valorii estimate, în conformitate cu art.11 şi art.221 din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare.
Finalizarea procedurii de atribuire prin încheierea contractului de achiziţie publică este supusă următoarei condiţii suspensive, ce va opera pentru o perioada de maxim 2 luni de la data limită a depunerii ofertei: Încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de obţinerea finanţării de la bugetul de stat, respectiv aprobarea bugetului Consiliului Judetean Ialomita, semnarea contractului fiind posibilă doar în situaţia în care se respectă dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice, si cu respectarea dispozitiilor Hotararii nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.