Feedback
I.D.: 59317950

Servicii de curăţenie la sediile Braşov şi Covasna

Data publicarii
29.07.21 Exista 1.065.832 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90919200-4
Termenul limita pentru depunere:
03.08.21
Pretul estimativ:
12.480,00 RON - 12.480,00 RON
Documente participare:
  1. PUBLICAT Caiet de sarcini Servicii de curatenie.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei servicii de curăţenie la sediile oficiilor judeţene Braşov şi Covasna, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Locurile de prestare: prestarea serviciului se va face la următoarele sedii ale achizitorului - Oficii Judeţene (OJ): Lot 1. Sediul OJ Braşov - str. Bisericii Romane nr.101, Braşov, jud. Braşov; Lot 2. Sediul OJ ...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei servicii de curăţenie la sediile oficiilor judeţene Braşov şi Covasna, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Locurile de prestare: prestarea serviciului se va face la următoarele sedii ale achizitorului - Oficii Judeţene (OJ): Lot 1. Sediul OJ Braşov - str. Bisericii Romane nr.101, Braşov, jud. Braşov; Lot 2. Sediul OJ Covasna - str.Vasile Goldiş, nr. 2, etaj 3, camera 310, Sfântu - Gheorghe, jud. Covasna; Descrierea locurilor de prestare a serviciilor: Lot 1. Sediul OJ Braşov – construcţie P+M, suprafaţa utilă 216 mp, compusă din 5 camere, 2 holuri, 2 grupuri sanitare, 2 oficii, debara. Pardoseala este cu mochetă, parchet laminat şi gresie. Curte cu piatră spartă şi spaţiu verde. Număr mediu de angajaţi: 4 persoane; Lot 2. Sediul OJ Covasna – 1 cameră, suprafaţă utilă 34 mp. Pardoseala este cu mochetă. Fără curte. Număr mediu de angajaţi: 1 persoană; Valoarea achiziţiei şi justificarea modalităţii de calcul (lei, fără TVA): 12.480,00 lei, fără TVA, pentru perioada 01.08.2021-31.12.2021, defalcată conform tabelului de mai jos: Valoare tarif prestare servicii de curăţenie 26 lei/h, cf Caiet de sarcini atasat Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: Preţurile trebuie exprimate în Lei, fără TVA, şi vor include toate costurile ofertantului, directe şi indirecte, legate de încheierea şi executarea contractului. Preţul ofertei va fi exprimat în lei, total operaţiuni solicitate prin Caietul de sarcini, fără TVA, conform anexei nr. 2. Se va specifica dacă firma este plătitoare sau neplătitoare de TVA. Preţul total convenit pentru îndeplinirea obligaţiilor contractuale va rămâne neschimbat şi nu poate fi modificat pe toatǎ perioada derulǎrii Contractului sau comenzii. Ofertele care nu se încadrează în valoarea estimată vor fi considerate inacceptabile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect achizitia de servicii de cura?are a birourilor la sediile OJAG, OJDB, OJVL (LOTUL 1) si OJGR, OJOT, OJTR (LOTUL 2). 15.09.17
Contract având ca obiect achizitia de servicii de cura?are a birourilor la sediile OJAG, OJDB, OJVL (LOTUL 1) si OJGR, OJOT, OJTR (LOTUL 2). 29.09.17
Contract având ca obiect achizitia de servicii de cura?are a birourilor la sediile OJAG, OJDB, OJVL (LOTUL 1) si OJGR, OJOT, OJTR (LOTUL 2). 22.09.17
Contract având ca obiect achizitia de servicii de cura?are a birourilor la sediile OJAG, OJDB, OJVL (LOTUL 1) si OJGR, OJOT, OJTR (LOTUL 2). 18.10.17
Acord cadru Servicii de curatenie pentru Direcţia Regională Vamală Braşov  
Contract având ca obiect achizitia de servicii de cura?are a birourilor la sediile OJAG, OJDB, OJVL (LOTUL 1) si OJGR, OJOT, OJTR (LOTUL 2). 09.10.17
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de curatenie birouri (cod CPV 90919200-4 ). 08.09.17
Servicii de curăţare a spaţiilor ANCOM – 2 Loturi. 13.06.24
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de curăţenie la sediile ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 90919200-4). Achizitia este împartită în 11 (unsprezece) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.  
Servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediul Oficiul Judeţean Braşov şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediile oficiilor judeţene Sălaj, Maramureş şi Braşov 05.11.19