Feedback
I.D.: 96994956

SERVICII DE CURĂŢENIE LA REPREZENTANŢELE REGISTRULUI AUTO ROMÂN - R.A. LOTUL ȚARA ROMÂNEASCĂ

Data publicarii
10.05.24 Exista 767.551 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90910000
Termenul limita pentru depunere:
11.06.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti, Extra-Regio
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului constă în achiziţionarea de servicii de curăţenie la reprezentanţele R.A.R.-R.A. Lotul Țara Românească, achiziție care se realizează din fonduri proprii, conform cerințelor caietului de sarcini.Potrivit prevederilor art. 160 alin (1) din Legea 98/2016 (numită în continuare “Legea 98”) și art 103 alin (1) din Normele metodologice la Legea nr. 98/2016, aprobate prin H.G. nr. 395/2016 (n...
Obiectul contractului constă în achiziţionarea de servicii de curăţenie la reprezentanţele R.A.R.-R.A. Lotul Țara Românească, achiziție care se realizează din fonduri proprii, conform cerințelor caietului de sarcini.Potrivit prevederilor art. 160 alin (1) din Legea 98/2016 (numită în continuare “Legea 98”) și art 103 alin (1) din Normele metodologice la Legea nr. 98/2016, aprobate prin H.G. nr. 395/2016 (numită în continuare “Norme”), orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea unui termen-limită de 18 zile înaintea datei limită de depunere a ofertelor.Conform prevederilor art. 160 alin. (2) şi ale art. 161 alin. (1) din "Legea 98", precum şi ale art. 27 alin. (2)-(4) şi ale art. 103 alin. (2) din "Norme", autoritatea contractantă va răspunde consolidat, în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/ informaţii suplimentare în a 11-a zi de dinainte de termenul-limită stabilit pentru depunerea ofertelor.Autoritatea contractantă nu va răspunde la o solicitare de clarificări/informaţii suplimentare, primită în intervalul de 17 zile înaintea termenului-limită stabilit pentru depunerea ofertelor, solicitarea fiind considerată a fi fost transmisă tardiv.Modificarea acordului-cadru/contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se va putea efectua in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 si al prevederilor din cadrul Instructiunii ANAP nr. 1/2021.Având în vedere că documentația de atribuire contine un set minim de informații specifice referitoare la estimări ale cantităților minime și maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru, precum și estimări ale cantităților minime și maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru, subliniem faptul că aceste cantități minime și maxime pe care autoritatea contractantă le stabilește inițial în documentația de atribuire și ulterior în acordul-cadru reprezintă estimări ale unor cantități care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru și nu cantitățile exacte care vor fi achiziționate, acestea din urmă putând fi mai mici, egale sau mai mari raportat la cele estimate, în funcție de necesitățile reale ale autorității contractante.Promitentul-Achizitor îşi rezervă dreptul/opțiunea de a suplimenta cantitatea estimată la nivelul documentației de atribuire cu până la maxim 10% din cantitatea maximă pentru acordul-cadru/contractul subsecvent, pentru fiecare categorie de servicii în parte. Pretul serviciilor care vor fi achiziționate suplimentar în baza clauzei de revizuire va fi cel din propunerea financiară ce sta la baza acordului-cadru (ajustat după caz conform formulei de ajustare), iar perioada de timp în care se va putea utiliza aceasta opțiune de către promitentul Achizitor este pe toată durata de valabilitate a acordului-cadru/contractului subsecvent. Având în vedere clauza de revizuire de mai sus, valoarea estimată a procedurii, de la nivelul secțiunii II.1.5 din fișa de date, va fi exprimată sub forma de interval, valoarea minimă a intervalului reprezentând valoarea estimată a prezentei proceduri în funcție de care se vor evalua ofertele, iar valoarea maximă reprezintă valoarea estimată ce conține și valoarea posibilelor suplimentări în baza clauzei de revizuire).Astfel, valoarea maximă a intervalului regăsit la secțiunea II.1.5 din fișa de date, respectiv valoarea rezultată din posibilele suplimentări este 22.588.991,57 lei fără TVA.Modificarea acordului-cadru/contractului subsecvent în baza prezentei clauze de revizuire se circumscrie modificării nesubstanțiale reglementată de art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, având toate elementele prevăzute de art. 2 alin. (1)-(2) din Instrucțiunea ANAP nr. 1/2021.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SERVICII DE CURĂŢENIE LA REPREZENTANŢELE REGISTRULUI AUTO ROMÂN - R.A. LOTUL ŢARA ROMÂNEASCĂ 11.06.24
SERVICII DE CURĂŢENIE LA REPREZENTANŢELE REGISTRULUI AUTO ROMÂN - R.A. LOTUL ȚARA ROMÂNEASCĂ 04.06.24
Acord-cadru de Lucrari de intretinere, mentenanta la instalatii si sisteme, reparatii, inclusiv reparatii capitale si lucrari de construire la imobilele/cladirile aflate in administrarea Sectorului 4 al Municipiului Bucureşti  
Acord cadru - Lucrări de extindere, consolidare, modernizare, creştere a eficienţei energetice a clădirilor publice, destinate procesului de învăţământ, precum si a altor cladiri /imobile publice de pe raza Sectorului 4 al Municipiului Bucureşti  
Servicii de întocmire documentaţii tehnico-economice necesare implementării proiectelor  
Acord-cadru de lucrări de reabilitare, consolidare, renovare si eficientizare energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale situate pe raza Sectorului 4 al Municipiului Bucureşti  
Acord-cadru - Servicii de întocmire documentaţii tehnico-economice necesare implementării proiectelor derulate de către Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti pentru reabilitarea, consolidarea, renovarea si eficientizare energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale situate pe raza Sectorului 4 al Municipiului Bucureşti  
Acord Cadru- Servicii privind încasarea taxelor/tarifelor de parcare şi a altor sume stabilite conform prevederilor legale prin intermediul terminalelor de plată neasistate, inclusiv servicii de închiriere şi întreţinere a terminalelor de plată neasistate  
Furnizarea de materiale necesare pentru realizarea mentenanţei, a operaţiilor de întreţinere şi reparaţie a imobilelor şi/sau clădirilor 18.04.23
Furnizarea de materiale necesare pentru realizarea mentenanței, a operațiilor de întreținere și reparație a imobilelor și/sau clădirilor