Feedback
I.D.: 86327905

Servicii de curăţare faţadă vitrată clădire Terminal Pasageri – Lotul 1 Igienizare faţade Clădire Post Control Poarta 1 – Lotul 2

Data publicarii
30.08.23 Exista 165.569 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90911000-6 90911300-9
Termenul limita pentru depunere:
13.09.23
Pretul estimativ:
380.000,00 RON - 380.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 30.08.23 Publicat la 07.09.23
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile de curăţare şi igienizare se vor aplica clădirilor Terminal de Pasageri şi Post Control, Poarta 1, astfel: • Lotul 1 - Servicii de curăţare faţadă vitrată clădire Terminal Pasageri – 1.175 mp/3 prestaţii/an/6 prestaţii/24 de luni • Lotul 2 - Igienizare faţade clădire Post Control, Poarta 1 - 672,27 mp/1 prestaţie/lună/24 prestaţii/24 de luni Serviciile de curăţare şi igienizare se vor realiza ţinând cont de ...
Serviciile de curăţare şi igienizare se vor aplica clădirilor Terminal de Pasageri şi Post Control, Poarta 1, astfel: • Lotul 1 - Servicii de curăţare faţadă vitrată clădire Terminal Pasageri – 1.175 mp/3 prestaţii/an/6 prestaţii/24 de luni • Lotul 2 - Igienizare faţade clădire Post Control, Poarta 1 - 672,27 mp/1 prestaţie/lună/24 prestaţii/24 de luni Serviciile de curăţare şi igienizare se vor realiza ţinând cont de o serie de cerinţe specifice, detaliate la nivelul Caietelor de sarcini nr 32455/26.07.2023 – Igienizare faţade clădire Post Control, Poarta 1 şi nr 32708/28.07.2023 – Servicii de curăţare faţadă vitrată clădire Terminal Pasageri. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor : 6 Termenul în care entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informatii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire este a 4 -a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.La solicitarile adresate dupa acest termen entitatea contractanta nu va raspunde. Informaţii privind Oferta comuna (asocierea, daca exista) In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare operator economic membru al asocierii va prezenta DUAE in care vor include informatiile cu privire la modul de indeplinire a cerintelor de capacitate economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala proportional cu implicarea in executarea viitorului contract, precum si acordul de asociere, conform Formular nr.2, insotit de informatii despre asociere Anexa la Formular. • Documentele justificative care probeaza cele asumate prin acordul de asociere vor fi prezentate de ofertantul clasat pe locul I după aplicarea criteriului de atribuire, anterior atribuirii contractului. Asociatii vor fi solidari si individual responsabili pentru executia contractului in conformitate cu termenii acestuia. Liderul asociatiei este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Contractele incheiate intre liderul asociatiei si asociati/subcontractanti vor deveni anexe la contractul încheiat între Entitatea contractantă si acesta.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu