1. Elaborare documentaţie iniţială SSM pentru şantier: model decizie pentru coordonare SSM, declaraţie prealabilă către ITM Sibiu, plan de securitate şi sănătate al beneficiarului, regulament intern, registru coordonare SSM şi anexe, dosar de intervenţie ulterioare, model convenţie SSM - PSI - Mediu între beneficiar şi antreprenori
2. Coordonator de materie de securitate şi sănătate pe durata realizării lucrării: verifica...
1. Elaborare documentaţie iniţială SSM pentru şantier: model decizie pentru coordonare SSM, declaraţie prealabilă către ITM Sibiu, plan de securitate şi sănătate al beneficiarului, regulament intern, registru coordonare SSM şi anexe, dosar de intervenţie ulterioare, model convenţie SSM - PSI - Mediu între beneficiar şi antreprenori
2. Coordonator de materie de securitate şi sănătate pe durata realizării lucrării: verificare şi avizare Planuri proprii SSM pentru executanţii de lucrări, verificare alte documente SSM pentru executanţii de lucrări, verificarea respectării pe şantier a prevederilor din Planul SSM şi din legislaţia specifică- pe bază de check-list, întocmire PV de coordonare SSM cu neconformităţi- foto şi măsuri cu termene de conformare, urmărire îndeplinire măsuri de conformare la termen stabilite în PV de coordonare, şedinţe de coordonare SSM cu executanţii de lucrări, ţinere la zi a Registrului de coordonare SSM şi acţiuni în vederea respectării prevederilor legale SSM/PSI
Pentru încheierea contractului se vor trimite la adresa: achizitiipublice@ulbsibiu.ro, urmatoarele documente: Formularele atasate completate si stampilate, copie certificat constatator extins, emis de ONRC, din care sa reiasa obiectul de activitate şi reprezentanţii legali, informaţii privind plata şi cota TVA-ului.