Feedback
I.D.: 67067323

Servicii de controlul calităţii serviciilor de aerofotogrammetrie şi realizare a ortofotoplanurilor pe teritoriul României

Data publicarii
13.03.22 Exista 506.641 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356100-9
Pretul estimativ:
785.200,00 RON - 785.200,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se estimeaza prestarea urmatoarelor cantităţi de servicii, în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini:Cantitatea maximă de servicii care urmează a fi prestate pe toată durata acordului-cadru se va realiza pentru o suprafaţă maximă estimată de 260.000 kmp.Cantitatea minimă de servicii care urmează a fi prestate pe toată durata acordului-cadru se va realiza pentru o suprafaţă minimă estimate de 150.000 kmp.Cantitat...
Se estimeaza prestarea urmatoarelor cantităţi de servicii, în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini:Cantitatea maximă de servicii care urmează a fi prestate pe toată durata acordului-cadru se va realiza pentru o suprafaţă maximă estimată de 260.000 kmp.Cantitatea minimă de servicii care urmează a fi prestate pe toată durata acordului-cadru se va realiza pentru o suprafaţă minimă estimate de 150.000 kmp.Cantitatea maximă de servicii care se preconizează a fi prestate pe durata celui mai mare contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru se va realiza pentru o suprafaţă maximă estimată de 140.000 kmp.Cantitatea minimă de servicii care se preconizează a fi prestate pe durata unui contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru, se va realiza pentru o suprafaţă minimă estimată de 9.000 kmp.Valoarea totală maximă estimată a acordului cadru este de 785.200 lei fără TVA, care corespunde unei suprafeţei maxime de control de 260.000 kmp, respectiv corespunde cantităţilor maxime de servicii care urmează a fi prestate pe perioada de derulare a acordului cadru. Fată de această valoare estimată, se vor elabora şi evalua ofertele din punct de vedere financiar.Valoarea totală minimă estimată a acordului cadru este de 453.000 lei fără TVA, care corespunde unei suprafeţei minime de control de 150.000 kmp, respectiv corespunde cantităţilor minime de servicii care urmează a fi prestate pe perioada de derulare a acordului cadru. Valoarea totală maximă estimată a celui mai mare contract subsecvent este de 422.800 lei fara TVA şi corespunde unei suprafeţei maxime de control de 140.000 kmp, respectiv corespunde cantităţilor maxime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe durata celui mai mare contract subsecvent.Valoarea totală minimă estimată a unui contract subsecvent este de 27.180 lei fara TVA şi corespunde unei suprafeţei minime de control de 9.000 kmp, respectiv corespunde cantităţilor minime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe durata unui contract subsecventNumărul estimat de contracte subsecvente ce vor fi încheiate pe durata acordului cadru este de minim 1 şi maxim 3 contracte subsecvente pe an.Nota : Autoritatea contractantă nu este obligată să realizeze servicii pentru întreaga valoare estimată a acordului-cadru.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de control prin teledetecţie a cererilor de sprijin depuse de către fermieri pentru anii de cerere 2020 si 2021"-Lot 1 si Lot 2  
Servicii de control prin teledetecţie a cererilor de sprijin depuse de către fermieri pentru anii de cerere 2022 si 2023"- Lot 1 si Lot 2  
Servicii pentru controlul calităţii execuţiei controlului prin teledetecţie - campania 2021 25.06.21
Servicii mentenanţă preventivă şi corectivă (mentenanţă şi administrare soft şi bază de date, întreţinere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) şi evolutivă pentru aplicaţia IPA-ONLINE – 2023-2025  
Furnizare de Cartuşe toner şi drum-uri pentru multifuncţionalele şi imprimantele din cadrul APIA Central - Lot 1 si Lot 2 11.01.21
Servicii de evaluare a funcţionalităţilor dezvoltate prin Acordul Cadru pentru "Servicii de mentenanţă, extindere şi dezvoltare a Sistemului Informatic al APIA"  
Furnizare de Cartuşe toner şi drum-uri pentru multifuncţionalele şi imprimantele din cadrul APIA Central - Lot 1 si Lot 2  
Achiziţia de servicii de extindere funcţionalitate componente sistem informatic integrat al ONRC care asigură adaptarea legislativă precum şi extinderea serviciilor electronice specializate de tip e-Guvernare.  
Servicii de audit extern  
Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcţionalităţilor dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru "Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată"