Feedback
I.D.: 68817275

Servicii de Controlul calităţii execuţiei controlului prin teledetecţie în anul de cerere 2022 – Lot 3

Data publicarii
09.05.22 Exista 1.002.328 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71630000-3 77100000-1
Termenul limita pentru depunere:
23.05.22
Pretul estimativ:
183.000,00 RON - 305.000,00 RON
Documente participare:
  1. Specificatii tehnice - QC_CwRS_2022.docx
  2. FisaDate_DF1146416.pdf
  3. Formulare control calitate teledetectie.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
AGENŢIA DE PLĂŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ lansează prezenta procedură de atribuire pentru încheierea unui acord-cadru de prestari de "Servicii de Controlul calităţii execuţiei controlului prin teledetecţie în anul de cerere 2022" – Lot 3, cu o durată de 12 luni, cu un singur operator economic. În conformitate cu Regulamentul Consiliului (CE) nr. 1306/2013, Regulamentul de punere în aplicare (CE) nr. 809/2014, c...
AGENŢIA DE PLĂŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ lansează prezenta procedură de atribuire pentru încheierea unui acord-cadru de prestari de "Servicii de Controlul calităţii execuţiei controlului prin teledetecţie în anul de cerere 2022" – Lot 3, cu o durată de 12 luni, cu un singur operator economic. În conformitate cu Regulamentul Consiliului (CE) nr. 1306/2013, Regulamentul de punere în aplicare (CE) nr. 809/2014, cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu documentul de lucru DSCG/2014/32 pentru verificările pe teren (OTSC) şi măsurarea suprafeţei în conformitate cu art. 24, 25, 26, 27, 30, 31, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 din Regulamentul (UE) nr. 809/2014 şi Specificaţiile Tehnice Comune CTS pentru efectuarea controalelor pe teren emise de DG AGRI - JRC, APIA a decis să folosească controlul prin teledetecţie pentru controlul cererilor de sprijin depuse de către fermieri în Campania anului de cerere 2022. Având în vedere faptul că: activitatea principală a controlului prin teledetecţie o reprezintă fotointerpretarea asistată de calculator (CAPI) corelată cu prelucrarea imaginilor satelitare, activitatea fiind delegată către un contractor extern; în anul de cerere 2022, în vederea efectuării controlului prin teledetecţie (CwRS), România are alocată o cotă de imagini de cca. 29.400 km2, distribuită în 28 zone separate (site-uri) amplasate pe întreg teritoriul României; în conformitate cu prevederile art. 1.9.7 din documentul de lucru DSCG/2014-32_ OTSC guidelines ce precizează faptul că "statele membre au responsabilitatea de a efectua un control extern al calităţii în cazul în care activitatea de control prin teledetecţie este efectuată de către un contractor"; în conformitate cu Regulamentul Delegat nr. 907/11.03.2014 de completare a Regulamentului (UE) nr. 1306/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte agenţiile de plăţi şi alte organisme, prestatorii (contractorii) serviciilor de teledetecţie sunt consideraţi organisme delegate, iar în acest sens, prevederile art.1(2) - Anexa I - "Criteriile de acreditare" - subpunct 3/C - Delegarea, stipulează faptul că Agenţia de Plăţi poartă întreaga responsabilitate pentru legalitatea şi regularitatea operaţiunilor de control, dar şi de revizuire periodică a sarcinilor delegate; se impune realizarea Controlului de calitate (QC) al execuţiei controlului prin teledetecţie în anul de cerere 2022 de către un contractor extern care să dispună de logistică, experienţă şi experţi în domeniu în conformitate cu activităţile prezentate în Caietul de sarcini - Specificaţiile tehnice pentru Controlul calităţii execuţiei controlului prin teledetecţie în anul de cerere 2022. Acordul cadru va fi guvernat de tarife unitare. În baza acordului-cadru se vor atribui contracte subsecvente care vor constitui temei legal pentru plată. Contractele subsecvente se vor încheia, cu respectarea tarifelor unitare prevăzute în acordul-cadru şi cu încadrarea în fondurile bugetare alocate. Categoriile de servicii care vor fi realizate pe durata acordului cadru şi care vor fi guvernate de tarife unitare, sunt: 1. Verificarea consistenţei bazelor de date IACS şi IPA, controlul fotointerpretării, analize şi raportări 2. Verificare eşantion control de calitate (2%) • Acordul cadru se va încheia cu un singur operator economic, • Durata acordului-cadru: Durata în luni: 12 luni. • Se estimeaza ca vor fi atribuite 2 (doua) contracte subsecvente pe durata Acordului Cadru. • Calendarul estimativ de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru: Se estimeaza ca Acordul-cadru se va aplica în perioada: iunie 2022 – iulie 2023. Descrierea detaliata a serviciilor care se solicita a fi realizate, precum şi cerinţele tehnice ale serviciilor, sunt prezentate în Caietul de sarcini – Specificaţii tehnice. Operatorii economici pot solicita clarificări cu un număr de 5 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu