Oferta neacceptata in termen: 1 Evaluarea sistemului de colectare a datelor privind veniturile, cheltuielile precum şi cele privind serviciile realizate (ext, int. etc.), recomandări pentru îmbunătăţirea colectării, unde e cazul 2 Evaluarea structurii de controlling (centrele de cost si de profit) existent în spital, recomandări pentru adaptarea ei la necesităţile manageriale şi asigurarea compatibilităţii cu alte spitale p...
Oferta neacceptata in termen: 1 Evaluarea sistemului de colectare a datelor privind veniturile, cheltuielile precum şi cele privind serviciile realizate (ext, int. etc.), recomandări pentru îmbunătăţirea colectării, unde e cazul 2 Evaluarea structurii de controlling (centrele de cost si de profit) existent în spital, recomandări pentru adaptarea ei la necesităţile manageriale şi asigurarea compatibilităţii cu alte spitale pentru facilitarea comparaţiilor interspitaliceşti. 3 Măsurarea şi analiza comparativă a veniturilor, costurilor şi contribuţiei 1/2/3(rentabilităţii pe 3 nivele de agregare a cheltuielilor) la nivel de: spital, incl. comparaţii cu alte spitale (minim 50 de spitale din care minim 20 spit. jud. sau mun. mari) cu scopul interpretării corecte şi obiective a rezultatelor şi indicatorilor spitalului activităţi: acuţi, cronici, spitalizare de zi, ambulatoriu, paraclinice etc. (inclusiv comparaţii) unităţi de decontare (secţii cu toate componentele acestora) toate centrele de profit: secţ./comp. acuţi, cronici, spit. de zi, cabinete ambulatorii integrate sau nu, alte centre cu venituri şi servicii identificabile măsurarea costurilor unitare la centrele de cost (servicii interne medicale şi nemedicale): laboratoare, imagistică, TI, BO, spălătorie, bucătărie, sterilizare, farmacie etc), inclusiv analize comparative minim 50 de spit. din care min 20 spit. jud. sau mun. mari Vor fi analizate şi prelucrate trei perioade: 2022 trim 1, trim 2 şi trim 3. 4 Comparaţii interspitaliceşti (benchmarkin