1 Evaluarea sistemului de colectare a datelor privind cheltuielile precum şi cele privind serviciile realizate (externe, interne etc.), recomandări pentru îmbunătăţirea colectării, unde e cazul 2 Evaluarea structurii centrelor de cost si de profit existente în spital, recomandări pentru adaptarea ei la necesităţile manageriale şi asigurarea compatibilităţii cu alte spitale pentru facilitarea comparaţiilor interspitaliceşti....
1 Evaluarea sistemului de colectare a datelor privind cheltuielile precum şi cele privind serviciile realizate (externe, interne etc.), recomandări pentru îmbunătăţirea colectării, unde e cazul 2 Evaluarea structurii centrelor de cost si de profit existente în spital, recomandări pentru adaptarea ei la necesităţile manageriale şi asigurarea compatibilităţii cu alte spitale pentru facilitarea comparaţiilor interspitaliceşti. 3 Măsurarea şi analiza comparativă a veniturilor, costurilor şi contribuţiei 1 / 2 / 3 (rentabilităţii pe 3 nivele de agregare a cheltuielilor) la nivel de: - spital, inclusiv comparaţii cu alte spitale (minim 30 de spitale din care minim 15 spitale judeţene sau municipale mari) cu scopul interpretării corecte şi obiective a rezultatelor şi indicatorilor spitalului - activităţi: acuţi, cronici, spitalizare de zi, ambulatoriu, paraclinice etc. (inclusiv comparaţii) cu scopul interpretării corecte şi obiective a rezultatelor şi indicatorilor spitalului - unităţi de decontare (secţii cu toate componentele acestora) - toate centrele de profit: secţiile / compartimente acuţi, cronici, spitalizare de zi, cabinete ambulatorii integrate sau nu, alte centre cu venituri şi servicii identificabile - măsurarea costurilor unitare la centrele de cost (servicii interne medicale şi nemedicale): laboratoare, imagistică, TI, BO, spălătorie, bucătărie, sterilizare, farmacie etc), inclusiv analize comparative minim 30 de spitale din care minim 15 spitale judeţene sau municipa