1 Evaluarea sistemului de colectare a datelor privind cheltuielile precum şi cele privind serviciile realizate (externe, interne etc.) 2 Stabilirea structurii de controlling: identificarea unităţilor funcţionale pentru care este necesar / important măsurarea veniturilor / costurilor (unitare) / eficienţei – după caz, respectiv centrele de profit şi centrele de cost 3 Recomandări pentru îmbunătăţirea sistemului de colectare ...
1 Evaluarea sistemului de colectare a datelor privind cheltuielile precum şi cele privind serviciile realizate (externe, interne etc.) 2 Stabilirea structurii de controlling: identificarea unităţilor funcţionale pentru care este necesar / important măsurarea veniturilor / costurilor (unitare) / eficienţei – după caz, respectiv centrele de profit şi centrele de cost 3 Recomandări pentru îmbunătăţirea sistemului de colectare a datelor privind cheltuielile precum şi cele privind serviciile realizate (externe, interne etc.), conform metodologiei controllingului spitalicesc. 4 Măsurarea şi analiza comparativă a veniturilor, costurilor şi contribuţiei 1 / 2 / 3 (rentabilităţii pe 3 nivele de agregare a cheltuielilor) la nivel de: - spital, inclusiv comparaţii cu alte spitale (minim 50 de spitale, din care minim 25 de spitale clinice/judeţene/municipale mari) - activităţi: acuţi, cronici, spitalizare de zi, ambulatoriu, paraclinice etc. (inclusiv comparaţii) - unităţi de decontare (secţii cu toate componentele acestora) - toate centrele de profit: secţiile / compartimente acuţi, cronici, spitalizare de zi, cabinete ambulatorii integrate sau nu, alte centre cu venituri şi servicii identificabile - măsurarea costurilor unitare la centrele de cost (servicii interne medicale şi nemedicale): laboratoare, imagistică, Terapie Intensivă, Bloc Operator, spălătorie, bucătărie, sterilizare, farmacie, etc), inclusiv analize comparative cu minim 50 de spitale, din care minim 25 de spitale clinic