1 Adaptarea structurii de controlling (centre de cost şi de profit şi relaţia funcţională dintre ele) la modificările de structură / nevoile manageriale interne
2 Evaluarea sistemului de evidenţe şi raportare medicală, recomandări pentru îmbunătăţirea acestuia, unde e cazul, stabilit de comun acord.
3 Măsurarea şi analiza comparativă a veniturilor, costurilor şi contribuţiei 1 / 2 / 3 (rentabilităţii pe 3 nivele de agregare...
1 Adaptarea structurii de controlling (centre de cost şi de profit şi relaţia funcţională dintre ele) la modificările de structură / nevoile manageriale interne
2 Evaluarea sistemului de evidenţe şi raportare medicală, recomandări pentru îmbunătăţirea acestuia, unde e cazul, stabilit de comun acord.
3 Măsurarea şi analiza comparativă a veniturilor, costurilor şi contribuţiei 1 / 2 / 3 (rentabilităţii pe 3 nivele de agregare a cheltuielilor) la nivel de:
- spital, inclusiv comparaţii cu alte spitale (minim 50 de spitale, din care minim 25 de spitale clinice/judeţene)
- activităţi: acuţi, cronici, spitalizare de zi, ambulatoriu, paraclinice etc. (inclusiv comparaţii)
- unităţi de decontare (secţii cu toate componentele acestora)
- toate centrele de profit: secţiile / compartimente acuţi, cronici, spitalizare de zi, cabinete ambulatorii integrate sau nu, alte centre cu venituri şi servicii identificabile
- măsurarea costurilor unitare la centrele de cost (servicii interne medicale şi nemedicale): laborator analize medicale, imagistică, TI, BO, spălătorie, bucătărie, sterilizare, farmacie, etc.), inclusiv analize comparative cu minim 50 de spitale, din care minim 25 de spitale clinice/judeţene.
4 Măsurarea veniturilor realizate vs. cele facturate, calcularea gradului de decontare (facturare) paralel cu analiza oportunităţilor de îmbunătăţire a gradului de decontare şi creştere a veniturilor.
5 Analiza detaliată a costurilor pentru UPU, inclusiv pentru analizoarele rapide tip ”Po