Agentia de Plati şi Interventie pentru Agricultura (APIA) a demarat o procedura de achizitie pentru atribuirea unui acord cadru de ’’Servicii de control prin teledetecţie a cererilor de sprijin depuse de către fermieri pentru anii de cerere 2022 si 2023"- Lot 1 si Lot 2", pentru fiecare lot în parte
În conformitate cu Regulamentul Consiliului (CE) nr. 1306/2013, Regulamentul de punere în aplicare (CE) nr. 809/2014, cu mod...
Agentia de Plati şi Interventie pentru Agricultura (APIA) a demarat o procedura de achizitie pentru atribuirea unui acord cadru de ’’Servicii de control prin teledetecţie a cererilor de sprijin depuse de către fermieri pentru anii de cerere 2022 si 2023"- Lot 1 si Lot 2", pentru fiecare lot în parte
În conformitate cu Regulamentul Consiliului (CE) nr. 1306/2013, Regulamentul de punere în aplicare (CE) nr. 809/2014, cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu documentul de lucru DSCG/2014/32 pentru verificările pe teren (OTSC) şi măsurarea suprafeţei în conformitate cu art. 24, 25, 26, 27, 30, 31, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 din Regulamentul (UE) nr. 809/2014 şi Specificaţiile Tehnice Comune CTS pentru efectuarea controalelor pe teren emise de DG AGRI - JRC, APIA a decis să folosească, pe lângă controlul prin măsurători clasice pe teren, controlul prin teledetecţie pentru controlul cererilor de sprijin depuse de către fermieri.
Având în vedere că activitatea principală a controlului prin teledetecţie o reprezintă fotointerpretarea asistată de calculator (CAPI) a cererilor de sprijin corelată cu prelucrarea imaginilor satelitare, APIA nu poate realiza controlul prin teledetecţie cu resurse proprii deoarece nu dispune de logistica necesară şi de personal suficient pentru realizarea acestui tip de control.
Fotointerpretarea se va realiza pe baza unei serii de imagini satelitare (o imagine de foarte înaltă rezoluţie şi două imagini de mare rezoluţie - HR ) distribuite în timp pentru fiecare din cele 28 de zone de control şi, ori de câte ori este nevoie, de imagini oferite de sateliţii Sentinel ai programului Copernicus.
• Acordul cadru se va încheia cu câte un singur operator economic, pentru fiecare lot în parte.
• Durata acordului-cadru: Durata în luni: 24 de luni.
Calendarul estimativ de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru: Se estimeaza ca Acordul-cadru se va aplica în perioada: iulie 2022 – iulie 2023.
Se estimează ca se vor atribui câte 2 contracte subsecvente pe an, pentru fiecare lot în parte
Descrierea detaliata a serviciilor care se solicita a fi realizate, precum şi cerinţele tehnice ale serviciilor, sunt prezentate în Caietul de sarcini.
Operatorii economici pot solicita clarificări cu un număr de 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va elabora şi posta în SICAP răspunsul la toate solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus, în a 11- a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.