Feedback
I.D.: 71897575

Servicii de control prin teledetecţie a cererilor de sprijin depuse de către fermieri pentru anii de cerere 2022 si 2023"- Lot 1 si Lot 2

Data publicarii
05.08.22 Exista 319.175 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71630000-3
Pretul estimativ:
5.342.480,00 RON - 5.342.480,00 RON
6.799.520,00 RON - 6.799.520,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Servicii de control prin teledetecţie a cererilor de sprijin depuse de către fermieri pentru anii de cerere 2022 si 2023"- Lot 1, Vor fi controlate dosare de sprijin pentru parcelele care sunt situate aproximativ în jumătatea de VEST a ţării, astfel judeţele aferente lotului I sunt următoarele: LOT 1: AB_22, AR_22, BH_22, BN_22, CJ_22, DJ_22, HD_22, MH_22, MM_22, MS_22, OT_22, SB_22, SJ_22, TM_22.I.1. Cantit...
1. Servicii de control prin teledetecţie a cererilor de sprijin depuse de către fermieri pentru anii de cerere 2022 si 2023"- Lot 1, Vor fi controlate dosare de sprijin pentru parcelele care sunt situate aproximativ în jumătatea de VEST a ţării, astfel judeţele aferente lotului I sunt următoarele: LOT 1: AB_22, AR_22, BH_22, BN_22, CJ_22, DJ_22, HD_22, MH_22, MM_22, MS_22, OT_22, SB_22, SJ_22, TM_22.I.1. Cantitatea maximă de servicii pentru lotul 1 care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru se va realiza pentru un număr maxim estimat de 72.800 dosare pentru tot acordul cadru pe o perioada de 24 luni (dintre care 58.240 dosare standard şi 14.560 dosare extra).I.2. Cantitatea minimă de servicii pentru lotul 1 care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru se va realiza pentru un număr minim estimat de 33.600 dosare pentru tot acordul cadru pe o perioada de 24 luni (dintre care 26.880 dosare standard şi 6.720 dosare extra). I.3. Cantitatea maximă de servicii pentru lotul 1 care se preconizează a fi achiziţionate pe durata celui mai mare contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru, se va realiza pentru un număr maxim estimat de 28.000 dosare de control (dintre care 22.400 dosare standard şi 5.600 dosare extra).I.4. Cantitatea minimă de servicii pentru lotul 1 care se preconizează a fi achiziţionate pe durata unui contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru, se va realiza pentru un număr minim estimat de 16.800 dosare de control (dintre care 13.440 dosare standard şi 3.360 dosare extra).•Valoarea totală maximă estimată a acordului cadru pentru lotul 1 este de 6.799.520 lei fără TVA şi corespunde cantităţilor maxime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru, pentru lotul 1, conform punctului I.1 de mai sus. Faţă de această valoare estimată vor fi elaborate şi evaluate ofertele din punct de vedere financiar, pentru lotul 1.•Valoarea totală minimă estimată a acordului cadru pentru lotul 1 este de 3.138.240 lei fără TVA şi corespunde cantităţii minime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru, conform punctului I.2 de mai sus.•Valoarea totală maximă estimată a celui mai mare contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului cadru pentru lotul 1 este de 2.615.200 lei fără TVA, şi corespunde cantităţii maxime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe durata celui mai mare contract subsecvent, conform punctului I.3 de mai sus.•Valoarea totală minimă estimată a unui contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului cadru pentru lotul I este de 1.569.120,00 lei fără TVA, şi corespunde cantităţii minime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe durata unui contract subsecvent, conform punctului I.4 de mai sus.. 2. Servicii de control prin teledetecţie a cererilor de sprijin depuse de către fermieri pentru anii de cerere 2022 si 2023"-Lot 2, Vor fi controlate dosare de sprijin pentru parcelele care sunt situate aproximativ în jumătatea de EST a ţării, astfel judeţele aferente lotului II sunt următoarele: BC_22, BR_22, BT_22, BV_22, BZ_22, CT_22, GL_22, HR_22, IF_22, IS_22, NT_22, SV_22, TL_22, TR_22.II.1. Cantitatea maximă de servicii pentru lotul 2 care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru se va realiza pentru un număr maxim estimat de 57.200 dosare pentru tot acordul cadru pe o perioada de 24 luni (dintre care 45.760 dosare standard şi 11.440 dosare extra).II.2. Cantitatea minimă de servicii pentru lotul 2 care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru se va realiza pentru un număr minim estimat de 26.400 dosare pentru tot acordul cadru pe o perioada de 24 luni (dintre care 21.120 dosare standard şi 5.280 dosare extra).II.3. Cantitatea maximă de servicii pentru lotul 2 care se preconizează a fi achiziţionate pe durata celui mai mare contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru, se va realiza pentru un număr maxim estimat de 22.000 dosare de control (dintre care 17.600 dosare standard şi 4.400 dosare extra)II.4. Cantitatea minimă de servicii pentru lotul 2 care se preconizează a fi achiziţionate pe durata unui contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru, se va realiza pentru un număr minim estimat de 13.200 dosare de control (dintre care 10.560 dosare standard şi 2.640 dosare extra).•Valoarea totală maximă estimată a acordului cadru pentru lotul 2 este de 5.342.480 lei fără TVA şi corespunde cantităţii maxime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru, pentru lotul 2, conform punctului II.1 de mai sus. Faţă de această valoare estimată vor fi elaborate şi evaluate ofertele din punct de vedere financiar, pentru lotul 1.•Valoarea totală minimă estimată a acordului cadru pentru lotul 2 este de 2.465.760 lei fără TVA şi corespunde cantităţii minime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru, conform punctului II.2 de mai sus. •Valoarea totală maximă estimată a celui mai mare contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului cadru pentru lotul II este de 2.054.800 lei fără TVA, şi corespunde cantităţii maxime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe durata celui mai mare contract subsecvent, conform punctului II.3 de mai sus. •Valoarea totală minimă estimată a unui contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului cadru pentru lotul II este de 1.232.880 lei fără TVA, şi corespunde cantităţii minime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe durata unui contract subsecvent, conform punctului II.4 de mai sus..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de control prin teledetecţie a cererilor de sprijin depuse de către fermieri pentru anii de cerere 2020 si 2021"-Lot 1 si Lot 2  
Furnizare de Cartuşe toner şi drum-uri pentru multifuncţionalele şi imprimantele din cadrul APIA Central - Lot 1 si Lot 2 11.01.21
Furnizare de Cartuşe toner şi drum-uri pentru multifuncţionalele şi imprimantele din cadrul APIA Central - Lot 1 si Lot 2  
Servicii de controlul calităţii serviciilor de aerofotogrammetrie şi realizare a ortofotoplanurilor pe teritoriul României  
Servicii mentenanţă preventivă şi corectivă (mentenanţă şi administrare soft şi bază de date, întreţinere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) şi evolutivă pentru aplicaţia IPA-ONLINE – 2023-2025  
Servicii de audit extern  
Servicii de estimare a efortului de dezvoltare a funcţionalităţilor dezvoltate prin Acordul Cadru pentru "Servicii de mentenanţă, extindere şi dezvoltare a Sistemului Informatic al APIA"  
Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcţionalităţilor dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru "Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată"  
“Reparaţii curente birouri sediul central A.P.I.A."  
Servicii de mentenanţă preventivă, corectivă (mentenanţă şi administrare soft şi bază de date, întreţinere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) şi evolutivă pentru aplicaţia IPA-ONLINE – 2021-2023