Feedback
I.D.: 48601386

Servicii de control prin teledetecţie a cererilor de sprijin depuse de către fermieri pentru anii de cerere 2020 si 2021"-Lot 1 si Lot 2

Data publicarii
03.08.20 Exista 850.470 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71630000-3
Pretul estimativ:
3.921.408,00 RON - 12.541.020,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. LOT II: BC_20; BR_20;BT_20; BV_20; CL_20; CT_20; CV_20; GL_20; GR_20; HR_20; IL_20; IS_20; PH_20; SV_20; TL_20;; VN_20; VS_20, Vor fi controlate dosare de sprijin pentru parcelele care sunt situate aproximativ în jumătatea de EST a ţării, astfel judeţele aferente lotului II sunt următoarele: BC_20; BR_20;BT_20; BV_20; CL_20; CT_20; CV_20; GL_20; GR_20; HR_20; IL_20; IS_20; PH_20; SV_20; TL_20;; VN_20; VS_20 I...
2. LOT II: BC_20; BR_20;BT_20; BV_20; CL_20; CT_20; CV_20; GL_20; GR_20; HR_20; IL_20; IS_20; PH_20; SV_20; TL_20;; VN_20; VS_20, Vor fi controlate dosare de sprijin pentru parcelele care sunt situate aproximativ în jumătatea de EST a ţării, astfel judeţele aferente lotului II sunt următoarele: BC_20; BR_20;BT_20; BV_20; CL_20; CT_20; CV_20; GL_20; GR_20; HR_20; IL_20; IS_20; PH_20; SV_20; TL_20;; VN_20; VS_20 II.1. Cantitatea maximă de servicii pentru lotul 2 care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru se va realiza pentru un număr maxim estimat de 77.998 dosare pentru tot acordul cadru pe o perioada de 24 luni (dintre care 62.398 dosare standard şi 15.600 dosare extra). II.2. Cantitatea minimă de servicii pentru lotul 2 care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru se va realiza pentru un număr minim estimat de 24.480 dosare pentru tot acordul cadru pe o perioada de 24 luni (dintre care 19.584 dosare standard şi 4.896 dosare extra). II.3. Cantitatea maximă de servicii pentru lotul 2 care se preconizează a fi achiziţionate pe durata celui mai mare contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru, se va realiza pentru un număr maxim estimat de 35.000 dosare de control (dintre care 28.000 dosare standard şi 7.000 dosare extra) II.4. Cantitatea minimă de servicii pentru lotul 2 care se preconizează a fi achiziţionate pe durata unui contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru, se va realiza pentru un număr minim estimat de 12.240 dosare de control (dintre care 9.792 dosare standard şi 2.448 dosare extra). Nota : Autoritatea contractanta nu este obligata sa realizeze servicii pentru întreaga valoare estimata a acordului-cadru. Lotul 2: • Valoarea totală maximă estimată a acordului cadru pentru lotul 2 este de 8.610.990 lei fără TVA (şi corespunde cantităţii maxime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru. Faţă de această valoare estimată vor fi elaborate şi evaluate ofertele din punct de vedere financiar, pentru lotul 2. • • Valoarea totală minimă estimată a acordului cadru pentru lotul 2 este de 2.702.592 lei fără TVA şi corespunde cantităţii minime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru. • Valoarea totală maximă estimată a celui mai mare contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru lotul 2 este de 3.864.000 lei fără TVA şi corespunde cantităţii maxime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe durata celui mai mare contract subsecvent. • Valoarea totală minimă estimată a celui mai mare contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru lotul 2 este de 1.351.296 lei fără TVA şi corespunde cantităţii minime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe durata unui contract subsecvent.. 1. LOT I: AB_20; AG_20; BH_20; BN_20; CJ_20; CS_20; DJ_20; HD_20; MH_20; MM_20; MS_20; OT_20; SB_20; SJ_20; SM_20; TM_20; TR_20; VL_20, Vor fi controlate dosare de sprijin pentru parcelele care sunt situate aproximativ în jumătatea de VEST a ţării, astfel judeţele aferente lotului I sunt următoarele: LOT I: AB_20; AG_20; BH_20; BN_20; CJ_20; CS_20; DJ_20; HD_20; MH_20; MM_20; MS_20; OT_20; SB_20; SJ_20; SM_20; TM_20; TR_20; VL_20 I.1. Cantitatea maximă de servicii pentru lotul 1 care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru se va realiza pentru un număr maxim estimat de 113.596 dosare pentru tot acordul cadru pe o perioada de 24 luni (dintre care 90.876 dosare standard şi 22.720 dosare extra). I.2. Cantitatea minimă de servicii pentru lotul 1 care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru se va realiza pentru un număr minim estimat de 35.520 dosare pentru tot acordul cadru pe o perioada de 24 luni (dintre care 28.416 dosare standard şi 7.104 dosare extra) I.3. Cantitatea maximă de servicii pentru lotul 1 care se preconizează a fi achiziţionate pe durata celui mai mare contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru, se va realiza pentru un număr maxim estimat de 45.000 dosare de control (dintre care 34.965 dosare standard şi 10.035 dosare extra). I.4. Cantitatea minimă de servicii pentru lotul 1 care se preconizează a fi achiziţionate pe durata unui contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru, se va realiza pentru un număr minim estimat de 17.760 dosare de control (dintre care 14.208 dosare standard şi 3.552 dosare extra). Nota : Autoritatea contractanta nu este obligata sa realizeze servicii pentru întreaga valoare estimata a acordului-cadru. Lotul 1: • Valoarea totală maximă estimată a acordului cadru pentru lotul 1 este de 12.541.020 lei fără TVA şi corespunde cantităţilor maxime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru. Faţă de această valoare estimată vor fi elaborate şi evaluate ofertele din punct de vedere financiar, pentru lotul 1. • Valoarea totală minimă estimată a acordului cadru pentru lotul 1 este de 3.921.408 lei fără TVA (şi corespunde cantităţii minime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe toată durata acordului-cadru. • Valoarea totală maximă estimată a celui mai mare contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru lotul 1 este de 4.995.945 lei fără TVA şi corespunde cantităţii maxime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe durata celui mai mare contract subsecvent. • Valoarea totală minimă estimată a unui contract subsecvent care va fi atribuit pe durata acordului-cadru pentru lotul 1 este de 1.960.704 lei fără TVA şi corespunde cantităţii minime de servicii care urmează a fi achiziţionate pe durata unui contract subsecvent..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de control prin teledetecţie a cererilor de sprijin depuse de către fermieri pentru anii de cerere 2022 si 2023"- Lot 1 si Lot 2  
Furnizare de Cartuşe toner şi drum-uri pentru multifuncţionalele şi imprimantele din cadrul APIA Central - Lot 1 si Lot 2 11.01.21
Furnizare de Cartuşe toner şi drum-uri pentru multifuncţionalele şi imprimantele din cadrul APIA Central - Lot 1 si Lot 2  
Servicii de controlul calităţii serviciilor de aerofotogrammetrie şi realizare a ortofotoplanurilor pe teritoriul României  
Servicii mentenanţă preventivă şi corectivă (mentenanţă şi administrare soft şi bază de date, întreţinere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) şi evolutivă pentru aplicaţia IPA-ONLINE – 2023-2025  
Servicii de audit extern  
Servicii de estimare a efortului de dezvoltare a funcţionalităţilor dezvoltate prin Acordul Cadru pentru "Servicii de mentenanţă, extindere şi dezvoltare a Sistemului Informatic al APIA"  
“Reparaţii curente birouri sediul central A.P.I.A."  
Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcţionalităţilor dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru "Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată"  
Servicii de mentenanţă preventivă, corectivă (mentenanţă şi administrare soft şi bază de date, întreţinere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) şi evolutivă pentru aplicaţia IPA-ONLINE – 2021-2023