- întocmirea evidenţei contabile conform normelor în vigoare;
- ţinerea registrelor de contabilitate, respectiv Registrul Jurnal pentru înregistrari contabile, Registrul inventar;
- întocmirea şi transmiterea lunară la ANAF a declaraţiilor fiscale; - ţinerea evidenţei contabile analitice şi sintetice privind operatiunile de gestiune a bunurilor materiale, operaţiuni de capital, furnizorii de bunuri şi servicii, salariile...
- întocmirea evidenţei contabile conform normelor în vigoare;
- ţinerea registrelor de contabilitate, respectiv Registrul Jurnal pentru înregistrari contabile, Registrul inventar;
- întocmirea şi transmiterea lunară la ANAF a declaraţiilor fiscale; - ţinerea evidenţei contabile analitice şi sintetice privind operatiunile de gestiune a bunurilor materiale, operaţiuni de capital, furnizorii de bunuri şi servicii, salariile, casa şi avansuri de trezorerie, încasarile şi plăţile;
- ţinerea evidenţei contabile analitice şi sintetice privind constituirea şi plata impozitelor, a taxelor datorate bugetului de stat, bugetului asigurarilor sociale, bugetelor locale;
- ţinerea evidenţei contabile analitice şi sintetice a conturilor de debitori şi creditori diversi;
- ţinerea evidentei contabile analitice şi sintetice a conturilor, garanţii gestionare şi garanţii de buna execuţie, a conturilor de cheltuieli, venituri, a rezultatelor financiare şi a altor angajamente nepatrimoniale, potrivit normelor metodologice ale Ministerului de Finante;
- închiderea conturilor de venituri şi cheltuieli;
- întocmirea situaţiilor financiare trimestriale (bilanţ).