Feedback
I.D.: 94057872

Servicii de contabilitate bugetara pentru instituţii publice

Data publicarii
26.02.24 Exista 48.446 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79211000-6
Pretul estimativ:
55.000,00 RON - 55.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta necesita achizitia serviciilor de contabilitate pentru 10 luni respectiv perioada martie - decembrie 2024. Serviciile de conta 1. Organiz.a şi conducerea evi. contabile bug. pe surse de finanţare, în formă sintetică şi analitică, conform prevederilor legale specifice în vigoare, respectiv înregistrarea drepturilor constatate, veniturilor încasate, angajamentelor bugetare, angajam. legale, plăţilor d...
Autoritatea contractanta necesita achizitia serviciilor de contabilitate pentru 10 luni respectiv perioada martie - decembrie 2024. Serviciile de conta 1. Organiz.a şi conducerea evi. contabile bug. pe surse de finanţare, în formă sintetică şi analitică, conform prevederilor legale specifice în vigoare, respectiv înregistrarea drepturilor constatate, veniturilor încasate, angajamentelor bugetare, angajam. legale, plăţilor de casă şi a cheltuielilor efective, pe subdi. clasificaţiei bugetare, potrivit bugetului aprobat şi normelor metodologice elaborate de Ministerul Finanţelor Publice;2. Organizarea si condu. cont.ii de angaja. şi întocmire ALOP;3. Întocmirea proiectelor de buget şi a bugetelor pe surse de finanţare, evidenţa execuţiei şi raportarea acestora în sistemul FOREXEBUG;4.Întocmirea regis.r contabile obligatorii ;5. Întoc. NIR-urilor, bonurilor de consum, regis.r de casă, registrelor de bancă, registrul imobilizărilor, situaţia analitică cantitativ-valorică a stocurilor, etc.; 6. Verifi. statelor de plată ale salariilor şi ale altor drepturi salariale şi întocmirea documentelor de plată a acestora;7. Verificarea statelor de burse, a altor forme de ajutor social şi întocmirea documentelor de plată a acestora; 8. Întocmirea declaratiilor fiscale obligatorii şi depunerea acestora în termenul legal;9. Organ.a lucrării de inventariere anuale: consu. şi as.a pe parcursul de.i proc. de inventariere; orga. reconcilierii co.r cu clienţii şi furnizorii; reconcilierea stocuri
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de contabilitate bugetara pentru instituţii publice  
Servicii de contabilitate bugetara pentru instituţii publice  
Sistem Informatic INFOPRIM - Modul Salarii, Modul Executie Bugetara, Modul Servicii Utilitati Public  
Achiziţie publică de prestare a serviciilor de "Raportarea progresului în implementarea proiectului şi Consultanţă în domeniul achiziţiilor publice, conform prevederilor contractului de finanţare " Transport public urban modern în Oraşul Ianca, jud. Brăila"  
Achiziţie publică de prestare a serviciilor de "Raportarea progresului în implementarea proiectului şi Consultanţă în domeniul achiziţiilor publice," conform prevederilor contractului de finanţare "Investiţii în infrastructura Oraşului Ianca pentru revitalizarea fizică, economică şi socială a comunităţilor defavorizate"  
Servicii de "Raportarea progresului în implementarea proiectului şi Consultanţă în domeniul achiziţiilor publice," conform prevederilor contractului de finanţare "Investiţii în infrastructura Oraşului Ianca pentru revitalizarea fizică, economică şi socială a comunităţilor defavorizate" 10.06.21
Servicii de "Raportarea progresului în implementarea proiectului şi Consultanţă în domeniul achiziţiilor publice," conform prevederilor contractului de finanţare "Investiţii în infrastructura Oraşului Ianca pentru revitalizarea fizică, economică şi socială a comunităţilor defavorizate" 07.06.21
Elaborare a Studiului de fezabilitate si documentaţiei pentru obţinerea avizelor şi acordurilor pentru realizarea obiectivului de investiţii “Energie electrică din surse solare pentru autoconsum - şoseaua Baldovineşti km. 5" 25.10.23
Elaborare a Studiului de fezabilitate si documentaţiei pentru obţinerea avizelor şi acordurilor pentru realizarea obiectivului de investiţii “Energie electrică din surse solare pentru autoconsum - şoseaua Baldovineşti km. 5" 16.10.23
Elaborare a Studiului de fezabilitate si documentaţiei pentru obţinerea avizelor şi acordurilor pentru realizarea obiectivului de investiţii “Energie electrică din surse solare pentru autoconsum - şoseaua Baldovineşti km. 5" 29.09.23