Echipa 3P Consulting & Projects Srl, prin intermediul expertilor sai cu o bogata experienta in domeniul achizitiilor publice, ofera servicii profesionale de consultanta pentru organizarea şi atribuirea tuturor contractelor de achiztie publica, inclusiv pentru cele finanţate din fonduri nerambursabile „Anghel Saligny” etc). Astfel, prin serviciile auxiliare achizitiilor, se va acorda asistenta de specialitate, conform art. 2...
Echipa 3P Consulting & Projects Srl, prin intermediul expertilor sai cu o bogata experienta in domeniul achizitiilor publice, ofera servicii profesionale de consultanta pentru organizarea şi atribuirea tuturor contractelor de achiztie publica, inclusiv pentru cele finanţate din fonduri nerambursabile „Anghel Saligny” etc). Astfel, prin serviciile auxiliare achizitiilor, se va acorda asistenta de specialitate, conform art. 2 alin.(6) din HG 395/2016, pentru fiecare etapa aferenta procesului de achizitie publica cum ar fi: - Elaborare a documentelor premergatoare publicarii procedurii (referat necesitate, strategie contractare, etc) - Intocmire a documentatiei de atribuire (inclusiv publicare in SEAP) - Deschidere si evaluare a ofertelor (punere la dispozitie expert cooptat-dupa caz) - Elaborare a inscrisurilor comisiei de evaluare si a raportului de atribuire, inclusiv a comunicarilor aferente - Publicare anunt de atribuire - Intocmire puncte de vedere privind contestatiile formulate in cadrul procedurilor (daca e cazul) Pentru asigurarea serviciilor, echipa 3P Consulting & Projects Srl va pune la dispozitia beneficiarului cel puţin un expert in domeniul achizitiilor publice, cu experienta de minim 10 ani vechime. PT serviciile prestate, 3P Consulting & Projects Srl are încheiata asigurare de raspundere profesionala. Tariful exprimat este valabil pentru o procedură de atribuire aplicată PT OBIECTIVUL " SISTEM DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE , COMUNA SOLONT, JUDETUL BACAU"