Feedback
I.D.: 84413186

Servicii de consultata pentru organizarea si aplicarea procedurilor de atribuire de achizţie publica

Data publicarii
06.07.23 Exista 32.553 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
20.000,00 RON - 20.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Echipa 3P Consulting & Projects Srl, prin intermediul expertilor sai cu o bogata experienta in domeniul achizitiilor publice, ofera servicii profesionale de consultanta pentru organizarea şi atribuirea tuturor contractelor de achiztie publica, inclusiv pentru cele finanţate din fonduri nerambursabile (POR, PNDR, PNI „Anghel Saligny” etc). Astfel, prin serviciile auxiliare achizitiilor, se va acorda asistenta de specialitate...
Echipa 3P Consulting & Projects Srl, prin intermediul expertilor sai cu o bogata experienta in domeniul achizitiilor publice, ofera servicii profesionale de consultanta pentru organizarea şi atribuirea tuturor contractelor de achiztie publica, inclusiv pentru cele finanţate din fonduri nerambursabile (POR, PNDR, PNI „Anghel Saligny” etc). Astfel, prin serviciile auxiliare achizitiilor, se va acorda asistenta de specialitate, conform art. 2 alin.(6) din HG 395/2016, pentru fiecare etapa aferenta procesului de achizitie publica cum ar fi: - Elaborare a documentelor premergatoare publicarii procedurii (referat necesitate, strategie contractare, etc) - Intocmire a documentatiei de atribuire (inclusiv publicare in SEAP) - Deschidere si evaluare a ofertelor (punere la dispozitie expert cooptat-dupa caz) - Elaborare a inscrisurilor comisiei de evaluare si a raportului de atribuire, inclusiv a comunicarilor aferente - Publicare anunt de atribuire - Intocmire puncte de vedere privind contestatiile formulate in cadrul procedurilor (daca e cazul) Pentru asigurarea serviciilor, echipa 3P Consulting & Projects Srl va pune la dispozitia beneficiarului cel puţin un expert in domeniul achizitiilor publice, cu experienta de minim 10 ani vechime. Pentru serviciile prestate, 3P Consulting & Projects Srl are încheiata asigurare de raspundere profesionala. Tariful poate fi negociat in functie de gradul de complexitate al procedurii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu