Feedback
I.D.: 62036612

Servicii de consultanta

Data publicarii
13.10.21 Exista 78.959 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8 72224000-1
Pretul estimativ:
4.425,00 RON - 4.425,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie servicii de Elaborare Cerere de Finantare impreuna cu anexele aferente, de incarcare in sistemul Electronic MYSMIS a documentatiei Cererii de finantare si de sprijinire a autoritatii contractante in elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificare, pana la semnarea Contactului de finantare pentru proiectul integrat “Renovare cladire ghetou Focsani 7A si montare panouri fotovoltaice”, in vederea accesarii de...
Achizitie servicii de Elaborare Cerere de Finantare impreuna cu anexele aferente, de incarcare in sistemul Electronic MYSMIS a documentatiei Cererii de finantare si de sprijinire a autoritatii contractante in elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificare, pana la semnarea Contactului de finantare pentru proiectul integrat “Renovare cladire ghetou Focsani 7A si montare panouri fotovoltaice”, in vederea accesarii de fonduri europene nerambursabile în cadrul Axa Prioritara 9: Sprijinirea regenerarii economice si sociale a comunitatilor defavorizate din mediul urban, Prioritatea de Investitii 9.1: Dezvoltare Locala sub Responsabilitatea Comunitatii (DLRC), Obiectiv Specific OS 9.1: Reducerea numarului de persoane aflate in risc de saracie si excluziune sociala, prin masuri integrate Se va respecta caietul de sarcini. Documente solicitate ofertantului pentru intocmirea contractului: - oferta financiara; - diplome/autorizatii/atestate etc. pentru personalul specializat propus, conform Caietului de sarcini atasat; - Certificat de înregistrare Oficiul Naţional al Registrului Comerţului; - Certificat constatator - actualizat/Fişe informaţii Oficiul Naţional al Registrului Comerţului - actualizat; - Certificat de atestare fiscală ANAF - actualizat. Documentele solicitate se transmit la adresa de e-mail: achizitii@primariermsarat.ro.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu