Feedback
I.D.: 65044910

Servicii de consultanta tehnica si consultanta in administrarea contractelor de finantare aferente proiectelor finantate din fonduri europene

Data publicarii
13.01.22 Exista 337.138 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72227000-2
Termenul limita pentru depunere:
11.02.22
Pretul estimativ:
8.326.915,00 RON - 8.326.915,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 13.01.22 Publicat la 31.01.22 Publicat la 02.02.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Asigurarea serviciilor de consultanta tehnica si consultanta in administrarea contractelor de finantare aferentă proiectelor finantate prin fonduri europene prin intermediul Axei Prioritare 6 - Promovarea energiei curate şi eficienţei energetice în vederea susţinerii unei economii cu emisii scăzute de carbon, Obiectivul Specific 6.3. Reducerea consumului mediu de energie electrică la nivelul locuinţelor.conform Caietelor ...
Asigurarea serviciilor de consultanta tehnica si consultanta in administrarea contractelor de finantare aferentă proiectelor finantate prin fonduri europene prin intermediul Axei Prioritare 6 - Promovarea energiei curate şi eficienţei energetice în vederea susţinerii unei economii cu emisii scăzute de carbon, Obiectivul Specific 6.3. Reducerea consumului mediu de energie electrică la nivelul locuinţelor.conform Caietelor de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 17. Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 10-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Clauza suspensiva .......... Obiectul 3 al Caietului de sarcini pentru Lot 1 - “Implementare functionalitati SAP AMI si modificare SAP IS-U" din cadrul proiectului “Modernizare si consolidare infrastructura hardware si software sistem SAP [SAP-DEER]" este sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că implementarea acestuia este conditionata de aprobarea finantarii din fonduri europene de catre Autoritatea de catre Autoritatea de Management pentru Programul Operational Infrastructura Mare (AM POIM) si semnarea contractelor de finantare aferente celor trei proiecte depuse, pentru cei trei Solicitanti (DEER TN, DEER TS, DEER MN). În cazul în care, indiferent de motive, fondurile europene nu vor fi alocate, pe o perioada de 9 luni de la data aprobarii raportului procedurii, Obiectul 3 din Caietul de sarcini pentru Lot 1 al procedurii de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 225 alin. (1) lit.c) din Legea 99/2016 cu modificările şi completările ulterioare, implementarea Obiectului 3 al Caietului de sarcini pentru Lot 1 din contractul de achiziţie publică devine caducă. Ofertantul înţelege că Entitatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării Obiectului 3 din Caietul de sarcini pentru Lot 1 al procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Entitatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertantul acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 9 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, Obiectul 3 din Caietul de sarcini pentru Lot 1 al procedurii de atribuire este anulat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Modernizare si consolidare infrastructura hardware si software sistem SAP [SAP-DEER] 20.09.21
Echipament Medical - Sistem automat de biologie moleculara care include pregatirea si analiza probelor pentru testare cantitativa si calitativa a acidului nucleic folosind tehnologia PCR in timp real- detectie ARN 2019-nCoV din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19" 11.12.20
Echipamente Medicale din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19", Cod proiect 138302, Apel: POIM/819/9/1/Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 21.12.20
“Consumabile medicale: Echipamente de Protecţie şi Îngrijire pacienţi"din cadrul proiectului Dezvoltarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 a Institutului Regional de Gastroenterologie- Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor Cluj-Napoca,Cod proiect: 140478 Componenta 1 – Apel: POIM/819/9/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 04.01.21
Materiale de Protecţie din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19", Cod proiect 138302, Apel: POIM/819/9/1/Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 09.12.20
Echipamente Medicale din cadrul proiectului ‟ Dezvoltarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 a Institutului Regional de Gastroenterologie- Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor Cluj-Napoca",Cod proiect: 140478 Componenta 1 – Apel: POIM/819/9/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 22.12.20
"Servicii de Consultanţă şi Supervizare Lucrări aferente obiectivului de investiţii: "Modernizarea/reabilitarea a 47 staţii de cale ferată din Romania - SRCF Cluj: – 2 loturi: Lot 1: Modernizarea/reabilitare - Staţia CF Beclean pe Somes Lot 2: Modernizarea/reabilitare - Staţia CF Dej Călători" 29.07.24
"Servicii de Consultanţă şi Supervizare Lucrări aferente obiectivului de investiţii: "Modernizarea/reabilitarea a 47 staţii de cale ferată din Romania - SRCF Cluj: – 2 loturi: Lot 1: Modernizarea/reabilitare - Staţia CF Beclean pe Somes Lot 2: Modernizarea/reabilitare - Staţia CF Dej Călători" 29.07.24
”Servicii de Consultanță și Supervizare Lucrări aferente obiectivului de investiții: „Modernizarea/reabilitarea a 47 stații de cale ferată din Romania - SRCF Cluj: – 2 loturi: Lot 1: Modernizarea/reabilitare - Stația CF Beclean pe SomesLot 2: Modernizarea/reabilitare - Stația CF Dej Călători” 20.05.24
"Servicii de Consultanţă şi Supervizare Lucrări aferente obiectivului de investiţii: "Modernizarea/reabilitarea a 47 staţii de cale ferată din Romania - SRCF Cluj: – 2 loturi: Lot 1: Modernizarea/reabilitare - Staţia CF Beclean pe Somes Lot 2: Modernizarea/reabilitare - Staţia CF Dej Călători" 20.05.24