Servicii de consultanta specializata pentru realizarea Analizei diagnoza pentru dezvoltare institutionala conform Caietului de sarcini ataşat în cadrul proiectului Servicii de calitate in administratia publica locala a Municipiului Beius asigurate prin introducerea si mentinerea sistemului de management al calitatii ISO 9001, cod SIPOCA71/SMIS 2014+ 122823.
Analiza diagnoza institutionala,se va realiza in scopul obtinerii...
Servicii de consultanta specializata pentru realizarea Analizei diagnoza pentru dezvoltare institutionala conform Caietului de sarcini ataşat în cadrul proiectului Servicii de calitate in administratia publica locala a Municipiului Beius asigurate prin introducerea si mentinerea sistemului de management al calitatii ISO 9001, cod SIPOCA71/SMIS 2014+ 122823.
Analiza diagnoza institutionala,se va realiza in scopul obtinerii unor informatii despre procesele si activitatile ce se desfasoara, despre fluxul informational existent, in cadrul autoritatii. Acest cumul de informatii va ajuta la proiectarea unui sistem de management al calitatii care sa corespunda nevoilor institutiei.
Analiza diagnoza a institutiei presupune o abordare integrata a organizatiei: din perspectiva interna - prin colectarea datelor privind „starea organizatiei”, asa cum este ea perceputa de catre functiunile si oamenii sai, normele si procedurile existente,
Pentru a masura gradul in care sistemul de management existent in cadrul primariei raspunde
cerintelor standardului de calitate, precum si actiunile ce trebuie intreprinse in etapele
urmatoare - strategia de implementare a managementului calitatii in cadrul primariei - vor fi
utilizate urmatoarele instrumente si tehnici:
- O sesiune de constientizare a personalului primariei cu privire la importanta si
beneficiile implementarii si certificarii sistemului de management al calitatii
- Interviuri structurate cu factorii de decizie (primar, viceprimari), precum si cu
personalul de conducere si de executie (chestionare de colectare date) ca mijloc de
documentare asupra cerintelor de dezvoltare
- Observarea si analiza documentelor existente in cadrul primariei: proceduri, regulamente, politici, obiective, etc
- Sedinte de lucru (work-shop-uri) – ca instrument de colectare date pentru fiecare proces identificat cat si din perspectiva externa prin analiza cadrului legal, institutional si regional in care isi desfasoara activitatea institutia. De asemenea vor fi culese date de la stakeholderi (date referitoare la tipurile de servicii solicitate, respectarea termenelor stabilite, timpul de asteptare, promtitudinea si cooperarea personalului, gradul de multumire, etc.).
La finalul realizarii analizei diagnoza va fi realizat un Raport de evaluare care va cuprinde pe
langa descrierea situatiei existente, concluzii si recomandari cu privire la actualizarea si optimizarea fluxurilor de lucru, in scopul eficientizarii activitatii si livrarii unor servicii de calitate catre comunitate. Acest raport va constitui fundamentul pentru identificarea premizelor generale de implementare a instrumentului de management al calitatii, cu luarea in considerarea a elementelor cheie ale controlului managerial intern, respectiv mediul de control, performanta si managementul riscurilor, informarea si comunicarea, activitati de control, auditarea si evaluarea.