Feedback
I.D.: 43253870

SERVICII DE CONSULTANTA SICAP PENTRU “ ACHIZITIE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL DOTAT CU ECHIPAMENTE DE LUCR

Data publicarii
20.06.19 Exista 252.226 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79419000-4
Pretul estimativ:
15.400,00 RON - 15.400,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
SERVICII DE CONSULTANTA SICAP PENTRU “ ACHIZITIE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL DOTAT CU ECHIPAMENTE DE LUCRU ” - CERINTE :1.Intocmire si asistenta in utilizarea DUAE-art. 193 din Legea nr.98/2016; 2.Intocmirea documentatiei de atribuire-art. 20 din HG nr. 395/ 2016; Intocmire caiet sarcini conf. art. 155 din Legea 98/2016 si art. 20 alin. (1) lit.b) şi alin. (10) din HG 395/2016; 3.Intocmire documente–suport-stategia de contracta...
SERVICII DE CONSULTANTA SICAP PENTRU “ ACHIZITIE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL DOTAT CU ECHIPAMENTE DE LUCRU ” - CERINTE :1.Intocmire si asistenta in utilizarea DUAE-art. 193 din Legea nr.98/2016; 2.Intocmirea documentatiei de atribuire-art. 20 din HG nr. 395/ 2016; Intocmire caiet sarcini conf. art. 155 din Legea 98/2016 si art. 20 alin. (1) lit.b) şi alin. (10) din HG 395/2016; 3.Intocmire documente–suport-stategia de contractare si declaratie cu persoanele de decizie; 4.Postarea documentatiei de atribuire inSEAP si transmitere validare spre ANAP sau modificare ca urmare a observatiilor ANAP; postare anunt de particip in SICAP si calculare termene limita; 5.Analizarea conditiilor de excludere, criteriilor de calificare si selectie a ofertantilor; 6.Redactarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari; 7.Elaborarea procesului verbal de deschidere/constatare a ofertelor; 8.Analizarea d.p.d.v. al eligibilitatii a ofertelor depuse (inclusiv analiza propunerea tehnica si financiara) – se vor redacta procesele verbale ale comisiei de evaluare pe baza raportelor tehnice si financiare primite de la expertul tehnic sau/si comisie evaluare; 9.Redactarea solicitarilor de clarificari referitoare la ofertele depuse; 10.Elaborarea rapoartelor de analiza, a comunicarilor catre ofertanti, a raportului procedurii in intregime; 11. Asistenta in cazul eventualelor contestatii 12.Asistenta in procesul de intocmire contract de achizitie publica; 13.Postare anunt atribuire si notificare contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu