Feedback
I.D.: 55552212

Servicii de consultanta si instructaj SSM/SU

Data publicarii
30.03.21 Exista 257.520 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79417000-0
Pretul estimativ:
1.007,50 RON - 1.007,50 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Conditii refuzate: Asistenta. si consultanta de specialitate privind imbunatatirea si implementarea programelor de SSM; Elaborarea de docum.specifice in domeniul SSM; Efectuarea instruct. introductiv general, verif. instruct. la locul de munca si a celui periodic pe linie de SSM; Colaborarea cu lucratorii si reprezentantii lucratorilor, serv. externe de prevenire si protectie, medicul de med. muncii, in vederea coordonarii ...
Conditii refuzate: Asistenta. si consultanta de specialitate privind imbunatatirea si implementarea programelor de SSM; Elaborarea de docum.specifice in domeniul SSM; Efectuarea instruct. introductiv general, verif. instruct. la locul de munca si a celui periodic pe linie de SSM; Colaborarea cu lucratorii si reprezentantii lucratorilor, serv. externe de prevenire si protectie, medicul de med. muncii, in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Colaborarea cu lucratorii desemnati/serviciile interne si externe ai/ale altor angajatori, in situatia in care mai multi angajatori iti desfasoara activitatea in acelasi loc de munca; Reprezentarea societatii in relatiile cu organul de control, respectiv ITM, pentru jud. unde are loc prestatia; Consilierea angajatorului-beneficiar privind necesarul pentru dotarea locurilor de munca cu mijloace tehnice de aparare impotriva incend. si a propagandei vizuale privind domeniul apararii impotriva incend., conf. normelor in vigoare; Elaborarea de docum. specifice in domeniul SU;. Serviciile vor fi prestate pentru un numar de 125 de angajati in 9 sedii APIA. Suma ofertata reprezintă valoarea maxima estimata a contractului pentru perioada 01.04.2021-30.04.2021 . Până în momentul existenţei unui buget anual aprobat pentru anul 2021, plata facturilor pentru serviciile furnizate începând cu 01.04.2021 se va face în conformitate cu prevederile art. 37 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice cu modificările ulterioare. mai putin
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu