Obiectivul General al serviciilor de consultanta si asistenta tehnica il constituie Elaborarea documentatiilor tehnico – economice si a aplicatiei de finantare cu documentele suport, precum si a documentatiilor pentru atribuirea contractelot de achizitie din cadrul proiectului " Extinderea si consolidare Sistem de Management Integrat al Deseurilor Solide in judetul Mehedinti" si obtinerea finantarii nerambursabile pentru in...
Obiectivul General al serviciilor de consultanta si asistenta tehnica il constituie Elaborarea documentatiilor tehnico – economice si a aplicatiei de finantare cu documentele suport, precum si a documentatiilor pentru atribuirea contractelot de achizitie din cadrul proiectului " Extinderea si consolidare Sistem de Management Integrat al Deseurilor Solide in judetul Mehedinti" si obtinerea finantarii nerambursabile pentru investitiile prioritare in domeniul gestionarii deseurilor identificate prin PJGD Mehedinti 2019-2025, – conform caietului de sarcini.
Obiective specifice:
- Obiectivul Specific 1 - Elaborare Studiului de fezabilitate/DALI incluzand (Studii, Analiza cost – beneficiu, Evaluare impactului asupra mediului, Analiza institutionala, alte documentatii specifice, in conformitate cu prevederile H.G. nr. 907/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, cu prevederile Planului National de Gestionare a Deseurilor, Planului Judetean de Gestionare a Deseurilor al judetului Mehedinti si cu cerintele Ghidului Solicitantului pentru Programul Operational prin care se vor finanta investitiile propuse prin proiect;
- Obiectivul specific 2 - Elaborarea aplicatiei de finantare si a tuturor documentelor suport necesare in vederea accesarii de fonduri europene inclusiv asigurarea asistentei tehnice pe toata perioada de verificare si evaluare a aplicatiei de finantare
- Obiectivul specific 3 - Elaborarea documentatiilor de atribuire pentru contractele de servicii, furnizare si proiectare si executie de lucrari, inclusiv acordarea de sprijin pentru Beneficiar pe parcursul procesului de atribuire a contractelor
1. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 19 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
2. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta va raspunde, in mod clar si complet, tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare, cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.