Feedback
I.D.: 42688413

Servicii de consultanta S.S.M. ,ptr. anul 2019-com.Apoldu de Jos, jud.Sibiu

Data publicarii
07.05.19 Exista 160.239 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79417000-0
Pretul estimativ:
990,00 RON - 990,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanta S.S.M. ,pentru anul 2019-un numar de 19 salariati, com.Apoldu de Jos, jud.Sibiu.Serviciile vor consta in prestarea urmatoarelor servicii-1. Evaluarea si actualizarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala pentru fiecare componenta a locului de munca pe locuri de munca/ posturi de lucru. 2. Elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie, 3. Elaborarea si actualizarea inst...
Servicii de consultanta S.S.M. ,pentru anul 2019-un numar de 19 salariati, com.Apoldu de Jos, jud.Sibiu.Serviciile vor consta in prestarea urmatoarelor servicii-1. Evaluarea si actualizarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala pentru fiecare componenta a locului de munca pe locuri de munca/ posturi de lucru. 2. Elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie, 3. Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate în munca ; 4. Propunerea atributiilor si a raspunderilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca; 5. Intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent; 6. Identificarea zonelor cu risc ridicat si specific precum si propunerea de masuri pentru eliminarea/diminuarea riscurilor in aceste zone; 7. Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de saecuritate si sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar; 8. Elaborarea documentelor conform Legii nr. 319/2006 si a H.G. nr. 1425/06 - actualizata si republicata) - 9. Asigurarea de catre societatea prestatoare a materialelor necesare instruirii periodice. Plata se face trimestrial, in rate egale. Contractul este valabil de la data semnarii pana la data de 31.12.2019, cu posibilitatea prelungirii prin act adtional pentru o perioada de cel mult trei luni.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu