Feedback
I.D.: 75457295

Servicii de consultanta - proiecte PNDR 2014-2020 - Axa LEADER - Sm 19.2

Data publicarii
17.11.22 Exista 38.365 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72224000-1
Pretul estimativ:
15.000,00 RON - 15.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile de consultanta pentru elaborarea si implementarea unui proiect finantat in cadrul PNDR 2014-2020 - Axa LEADER - sm 19.2 includ: 1. Servicii de consultanta aferente etapei de pregatire a proiectului (pana la semnarea contractului de finantare), respectiv: - elaborarea documentaţiei aferente proiectului conform cerinţelor procedurale ale finanţatorului (cerere de finantare, anexe aferente, memoriul justificativ); ...
Serviciile de consultanta pentru elaborarea si implementarea unui proiect finantat in cadrul PNDR 2014-2020 - Axa LEADER - sm 19.2 includ: 1. Servicii de consultanta aferente etapei de pregatire a proiectului (pana la semnarea contractului de finantare), respectiv: - elaborarea documentaţiei aferente proiectului conform cerinţelor procedurale ale finanţatorului (cerere de finantare, anexe aferente, memoriul justificativ); - asistenţă la depunerea Proiectului în vederea depunerii tuturor documentelor menţionate în Ghidul solicitantului; - redactarea răspunsurilor la solicitările de informaţii suplimentare formulate de organismul finantator; 2. Servicii de consultanta aferente etapei de implementare a proiectului (dupa semnarea contractului de finantare pana la ultima cerere de plata), respectiv: -consultanţă în domeniul managementului de proiect privind realizarea rezultatelor propuse şi contractate; -administrarea contractului de finanţare, privind respectarea alocărilor bugetare şi a duratei de implementare a proiectului; -consultanta in domeniul achizitiilor necesare implementarii proiectului; -intocmirea a maxim 5 (cinci) dosare de plată , conform declaratiei de eşalonare a cererilor de plată, inclusiv cererea de avans, cea aferentă ultimei tranşe de plată, după caz, în vederea obţinerii de către beneficiar a ajutorului financiar nerambursabil. - intocmirea documentatiilor ce vizeaza modificari la contractul de finantare (acte aditionale/notificari); -asistenţa în faţ
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu